اجرای  400برنامه در منطقه 15به مناسبت سی و شششمین فجر انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: شهردار منطقه 15 از اجرای 400 برنامه به مناسبت سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شهردار منطقه 15 از اجرای 400 برنامه به مناسبت سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی در این منطقه خبر داد.
وی افزود: در این راستا صدها برنامه در قالب برگزاری جشن و مسابقه، برپایی نمایشگاه، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ...  اجرا می شود.
 
شهردار منطقه 15خاطر نشان کرد: این برنامه ها در نخستین روز از دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب و برگزاری مراسم جشن در مدارس آغاز می شود و با اجرای برنامه هایی شامل حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل ، غبارروبی مزار شهدای گمنام در قالب برنامه "میهمانی لاله ها"، برگزاری مراسم جشن فجر در منطقه، بوستان پردیس بانوان ، سرای محلات و مساجد محوری ادامه می یابد.
 
دکتر انجمنی همچنین به برپایی ایستگاهها و نمایشگاههای مختلف در این زمینه اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی، ولایت و بصیرت، نمایشگاه تجسمی (نقاشی، عکس، کاریکاتور، تندیس و ... ) از وقایع انقلاب تحت عنوان "من انقلابی ام"، برپایی ایستگاه سلامت و ارائه خدمات سلامت به شهروندان، نمایشگاه روز شمار انقلاب در مدارس ومسابقه نقاشی از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.
 
شهردار منطقه همچنین خاطر نشان کرد: در این راستا مسابقات ورزشی و جام فجر 36 در رشته های مختلف، راهپیمایی خانوادگی فجر، برگزاری مسابقات و ایستگاههای ورزشی، تفریحی و تندرستی و تجلیل از پیشکسوتان ایستگاهها برگزار می شود.
 
به گفته وی، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و عیادت و سرکشی از آسایشگاه جانبازان تحت عنوان "با ولی نعمتان"، اعزام شهروندان و دانش آموزان به بازدید از حسینیه جماران، باغ موزه دفاع مقدس، موزه عبرت و ...، اجرای پرده خوانی انقلاب با موضوعات خاطرات 57، شهدا و .... ، پخش فیلم شناخت انقلاب اسلامی و فیلم های منتخب جشنواره، بازگویی خاطرات فجرآفرینان در خانه شهید منطقه، برگزاری مراسم های شب شعر، اجرای تاتر کودک و ... در محلات از دیگر برنامه های اجرایی است.
 

وی به برپایی حضور در مراسم شکوهمند راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: در این راستا مجموعه فرهنگی و غرفه های مذهبی، سرگرمی، عفاف و حجاب، رادیو، کتاب و عکس، بازیافت ، پخش فیلم و سرود، سلامت و ... در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برپا شده و گروههای فرهنگی و هنری شمسه با محوریت عکاسان، نقاشان و فیلمبرداران در مسیر راهپیمایی به مستندسازی حضور حماسی شهروندان خواهند پرداخت.

 

پایان پیام/

کد خبر 436150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha