انقلاب اسلامی نتیجه آمیختگی ایمان، مردم و رهبری است

خبرگزاری شبستان: استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن يوم الله بيست و دوم بهمن ماه در پيامي، انقلاب اسلامي را ما حصل بهم آميختگي ايمان، مردم و رهبري دانست و اتحاد اين سه ضلع مثلث عشق و نور را رمز جهان شمولي اين نهضت ذكر كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، به مناسبت فرا رسیدن یوم الله بیست دوم بهمن ماه سید محمد میر محمدی استاندار یزد در پیامی خطاب به مردم دارالعباده یزد ظهر امروز(۲۱بهمن) صادر نمود که متن پیام بدین شرح است.

 

"يوم الله خجسته 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و آغاز حكومت الله بر زمين همراه با خاطرات ماندگار و حماسه ها و عشق و ايثارها فرا ميرسد و ياد امام راحل و بت شكن، آن مسيحا نفس روزگار ما و آن اسطوره جاودانه كه با تحول ديني، سياسي و مردمي عظيمش نظام سلطه عالم را تزلزل ساخت و نيز خاطره شهيدان گلگون كفن عشق را كه چشم و چراغ هميشگي اين ملت اند در خاطره ها تازه مي سازد تا ما با حضور حماسي در استمرار انفجار نور با خون پاكشان ميثاقي دوباره ببنديم و نهضت بيداري اسلامي در جهان را استمرار بخشيم.

 

انقلاب اسلامي ما حصل بهم آميختگي ايمان، مردم و رهبري بود و اتحاد اين سه ضلع مثلث عشق و نور، رمز جهان شمولي اين نهضت است.

 

جهان آينده از آن صالحين و متقين است و پيروزي نهايي اين نهضت وقتي است كه به حكومت جهاني حضرت مهدي موعود (عج) متصل گردد و اين وصال در گرو تقوا و شناخت ماست.

 

در سال فرهنگ و اقتصاد حسب تأكيدات مقام معظم رهبري وظيفه پاسداري از فرهنگ و ارزش‌ها و مقاومت و ايستادگي در برابر جنگ نرم كه هويت و ايمان ما را مورد تهديد قرار داده بر عهده داريم و هوشمندانه در مسير حق ايستاده ايم.

 

دولت تدبير و اميد در اين مسير در خدمت صادقانه به مردم كه بفرموده امام راحل ولينعمتان ما هستند از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد و جز به آباداني اين آب و خاك نمي انديشد و دست مردم هميشه در صحنه را مي‌فشارد.

 

حضور آگاهانه و عاشقانه و گسترده مردم و راهپيمائي وحدت بخش 22 بهمن بي شك آمال بدخواهان ما را به يأس و عزم و اراده ما را در پيشبرد انقلاب اسلامي رقم خواهد زد و روح شهيدانمان را شاد تر خواهد ساخت. بي ترديد همت والا و حضور باشكوه مردم شريف دارالعباده نمادي از اتخاد ملي و اراده قاطع و خلل ناپذير اين ملت بزرگ را بنمايش خواهد گذاشت و دشمن را وادار به پذيرش حقوق مردم ايران خواهد كرد".

 

پایان پیام/

کد خبر 438848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha