حضور افتخار آفرین استان کرمان در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب

خبرگزاری شبستان: دو کتابخانه روستائی از استان کرمان در اختتامیه نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب که با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد جزو ۱۰ روستای برگزیده کشور در این زمینه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، دو کتابخانه روستائی از استان کرمان در اختتامیه نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب که با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد جزو ۱۰ روستای برگزیده کشور در این زمینه معرفی شدند.

 

بر اساس این گزارش، کتابخانه کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عجل الله)روستای رحیم آباد و کتابخانه «فاطمه ها» در روستای دهکهان شهرستان کهنوج جزو ۱۰ روستای برتر کشور در زمینه کتاب تجلیل شدند.

 

در بخشی از متن تقدیر جنتی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی آمده است: عنوان روستای دوستدار کتاب در چنین جامعه ای افتخار آمیز است و دستیابی به آن فرصتی بی بدیل است.

 

مایه افتخار است که عنوان روستای دوستدارکتاب به خاطر کوشش های مداوم در ترویج کتابخوانی وبرنامه های نوآورانه موثر در این زمینه به مردم فرهیخته و کتاب دوست روستای رحیم آباد تقدیم می شود.

 

لازم به ذکر است پشتکار مدیرمسئول و کتابدار کانون فرهنگی و هنری ولیعصر(عجل الله تعالی)روستای رحیم آباد کرمان از عوامل موفقیت این روستا در نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب است.

 

داوران نهایی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب رضا برزگر، اسماعیل زیارتی نصرآبادی، عبدالمهدی مستکین، نعمت‌الله فاضلی، حسین ایمانی جاجرمی، علی‌اصغر سیدآبادی و سیدابوالفضل هاشمی با بررسی روند داوری مقدماتی و پرونده روستاهای نامزد، 10 روستا را به عنوان بهترین روستاهای دوستدار کتاب ایران معرفی کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 441909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha