ارسال بیش از ۱۲۰۰  اثر به جشنواره مطبوعات منطقه‌ای یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد با اشاره به اینکه ۵۶۸ نفر در جشنواره مطبوعات یزد حضور داشتند، از ارسال یک هزار و ۲۳۹ اثر به جشنواره مطبوعات منطقه‌ای یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد  شب گذشته (5 اسفند) در آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی و دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی و نمایندگی‌های خبرگزاری‌های استان یزد، گفت: فراخوان سومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در 14 تیر امسال از طریق رسانه‌ها اعلام شد.

 

غیاثی اظهار داشت: یک هزار و ۲۸۸  اثر از ۵۶۸ نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۴۹ اثر به دلیل نقص مدارک از رقابت حذف و یک هزار و ۲۳۹ اثر جهت داوری به مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ وارشاد ارسال شد.

 

وی افزود: با توجه به منطقه‌ای بودن این جشنواره، استان‌های فارس، خراسان جنوبی و یزد حضور داشتند و شرکت کنندگان، آثار خود را در بخش‌های ۱۰ گانه و همچنین شعارهای مرتبط با این جشنواره ارسال کردند.

 

دبیر سومین جشنواره استانی و دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی و نمایندگی‌های خبرگزاری‌های استان یزد خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۹۷۲اثر مربوط به یزد، ۱۸۳ اثر خراسان جنوبی و مابقی از استان فارس بود.

 

وی گفت: برگزیدگانی که به عنوان نفرات برتر این رقابت و جشنواره مشخص شدند ۷۷ نفر بودند که ۲۵ نفر خانم‌ها و ۵۲ نفر آقایان هستند که ۱۸ نفر رتبه اول، ۱۹ نفر رتبه دوم، ۱۸ نفر رتبه سوم و ۲۳ نفر شایسته تقدیر شده اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 442214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha