پیرو حضرت زهرا(س) باید معرفت  به ولایت زمان خود داشته باشد

خبرگزاری شبستان : هادی سیاسی سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه  افراد جامعه اگر فتنه گران زمان خود را نشناسند نمی توانند در مقابل آن ایستادگی کنند، گفت: اگر پیرو حضرت زهرا(س) هستیم باید شناخت و معرفت نسبت به ولایت زمان خود پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، احمد علی زارعزاده هادی سیاسی سپاه الغدیر یزد شب گذشته (16 اسفند) در جمع طلاب و روحانیون مدرسه شفیعیه یزد، با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد: حضرت زهرا(س) مهم ترین جریان فتنه زمان خود را شناخت تا به فیض شهادت نائل شد.

 

زارعزاده تصریح کرد: ناراحتی حضرت زهرا(س) از رحلت پیامبر و یا ضربه به بازویش و یاشهادت محسن نبود بلکه ناراحتی از آن بود که مردم معرفت نسبت به امام زمان خودشان نداشتند.

 

وی با بیان اینکه  افراد جامعه اگر فتنه گران زمان خود را نشناسند نمی توانند در مقابل آن ایستادگی کنند، افزود: اگر پیرو حضرت زهرا(س) هستیم باید شناخت و معرفت نسبت به ولایت زمان خود پیدا کنیم.

 

هادی سیاسی سپاه الغدیر یزد،در بخش دیگر از بیاناتش در خصوص انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: به گفته امام(ره) انقلاب اسلامی ایران  باید صادر شود و امروزه دیده می شود که در منطقه خاورمیانه از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته می شود.

 

وی تصریح کرد: امروز کشور ایران به قدرتی رسیده است که نخست وزیر رژیم صیهونیستی در مهم ترین سخنرانی خود در کنگره کشور آمریکا صراحتاً از قدر ت و تسلط ایران سخن می گوید.

 

زارعزاده بابیان هجوم ناجوانمردانه دشمنان به کشور ایران، گفت:هیچ موقع در تاریخ اسلام همه جریانات باطل مثل امروز در مقابل جریان حق جمهوری اسلامی ایران ایستادگی نکرده بودند.

 

وی در ادامه  این ایستادگی دشمنان را ناشی از زوال و نابودی دشمنان اسلام دانست و گفت: وعده الهی که همان نابودی استکبار است در حال محقق شدن است.

 

هادی سیاسی سپاه الغدیر یزد افزود: این لشکر کشی همه دشمنان علیه انقلاب اسلامی نشان از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

 

زارعزاده تهدیدهای متوجه امروز انقلاب اسلامی ایران را مطابق با زمان انبیا و امامان معصوم دانست و خاطرنشان کرد: در قرآن 40 بار از خطرات و سرپیچی های مردم، که در زمان نوح اتفاق افتاده توصیه کرده است و 250 سال عصر علوی را می توان نقشه راهی برای راهنمایی خود دانست.

 

وی یکی از فتنه های زمان گذشته را تفاوت قائل شدن عصر رسول الله با عصر امیر المومنین(ع) دانست و خاطرنشان کرد: در آن زمان بعضی از مردم  در مقابل امیر المومنین(ع) ایستادند و عده ای سکوت کردند و در حال حاضر نیز در کشور همین شرایط وجود دارد.

 

زارعزاده در ادامه تفاوت قائل شدن جایگاه پیامبر خدا با امام علی(ع)، مطلق گرایی، براندازی پلکانی، سکوت خواص در برابر نیزه ها و دستبرد مدل حاکمیت الهی را از برخی خطر های زمان گذشته دانست و گفت: امروز  هم همین مسائل انقلاب و ولایت فقیه جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 444941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha