استان یزد در زمینه برخورداری از منابع، متفاوت از استان‌های دیگر است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: استان یزد در زمینه برخورداری از منابع، متفاوت از استان‌های دیگر است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، زارع‌زاده نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته (۲۲ اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان یزد با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: شاید چشم انداز استان یزد در بین استان‌ها به صورت استان برخوردار است اما در داخل این امر وجود ندارد و متفاوت است. 

وی افزود: کمبود شدید اعتبارات عمرانی که پاسخگوی حداقل‌ها هم نمی‌باشد، کمبود انگیزه و مشوق در این شهرستان‌ها، کمبود زیرساخت‌های جهت توسعه سرمایه گذاری اعم از برق و آب و گاز از جمله مشکلات و این تفاوت‌ها است. 


نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعطیل شدن عملیات ایجاد راه آهن در ابرکوه، کمک به راه اندازی صنعت و پتروشیمی ابرکوه، تکمیل بزرگراه یزد- بافق، عدم گازرسانی شهرستان بهاباد، تکمیل بافق-بهاباد و بهباد-نایبند، تسهیل در اجرای طرح گندله سازی، توسعه صنعتی در شهرستان خاتم، تکمیل سد هرات از جمله این مشکلات در این حوزه‌ها است. 

زارع‌زاده خاطرنشان کرد: بندر خشک و گازرسانی به روستاهای شهرستان مهریز برای بازگشت جمعیت به مرکز استان و تکمیل زیرساخت جاده سنتو از جمله مشکلات دیگر استان است که امیدواریم با همکاری دولت این امر تحقق شده و زمینه را برای بازگشت مهاجران فراهم کند.

پایان پیام/

کد خبر 457979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha