رمز عظمت بعثت، نزول نعمت هدایت خداوند بر مردم است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یزد ضمن تبریک به مناسبت بعثت پیامبر اکرم (ص) گفت: رمز عظمت بعثت، نزول نعمت هدایت خداوند بر مردم است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید‌جواد آیت‌اللهی، امام جمعه موقت یزد امروز در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه تقوای الهی بهترین توشه آخرت بنا بر روایات است و حداقل تقوا اجتناب از محرمات و انجام واجبات است، گفت: گاهی در انجام مستحبات بیشتر از ترک محرمات دقت می‌شود در حالی که ترک محرمات از هر عمل مستحبی اولویت و تاثیرگذاری بیشتری دارد. 

وی افزود: بعثت سرآغاز حکومت صالحان بر دنیا است و در دنیا نعمتی بالا‌تر از اسلام و حکومت معصوم علیه السلام پیدا نمی‌شود و رمز عظمت بعثت نزول نعمت هدایت خداوند بر مردم است. 

امام جمعه موقت یزد با اشاره به روز ارتباطات و روابط عمومی، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی نقش بسیار مهمی دارند و تنظیم‌کننده ارتباط موسسات با جامعه هستند و صداقت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با مردم در جلب اعتماد آنان موثر است و سرمایه‌ای بالا‌تر از اعتماد مردم وجود ندارد. 

حجت الاسلام آیت‌اللهی تصریح کرد: در صورتی که مسلمانان در برابر این جنایت‌ها عقب‌نشینی کنند، ظالمانی همچون آل سعود هر روز ظلم خود را شدید‌تر می‌کنند. 

وی ادامه داد: آل سعود با این تجاوز ظالمانه‌ای که به این کشور مظلوم انجام داد و دست به کشتار مردم مظلوم یمن زد، بیش از پیش وابستگی خود به استکبار و دشمنان مسلمانان را نشان داد.

کد خبر 458499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha