نشست هم اندیشی برنامه‌های سال ۹۴ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست هم اندیشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در سال ۹۴ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست هم اندیشی برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در سال ۹۴ امروز(۲۷ اردیبهشت ماه) با حضور غیاثی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در یزد برگزار شد. 

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در این نشست با اشاره به برنامه‌های سال ۹۳ در ابن کانون‌ها گفت: اجرای طرح بزرگ قرانی ۱۴۴۸، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری، طرح تلاوت نور، تشکیل پایگاه‌های اوقات فراغت، فعالیت‌های پژوهشی و تشکیل هسته پژوهشی، کلاس‌های تلاوت نور از جمله مهم‌ترین اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در سال گذشته بود. 

وی افزود: برگزاری دوره‌های اموزشی عفاف و حجاب، اندیشه‌های آسمانی و طرح تا انت‌ها حضور و فعالیت‌های پژوهشی از جمله اقدامات دیگر این دبیرخانه در سال گذشته بوده است که امیدواریم بتوانیم در سال جاری ۹۴ نیز با برنامه ریزی‌های متعدد در خصوص آموزش هرچه بیشتر مدیران و مسئولان کانون‌های و فعالین کانون‌ها در راستای فعالیت‌های فرهنگی گام موثری برداریم. 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: ما در نظر داریم تا با ساماندهی کتابخانه‌ها و دریافت مجوز و تجهیز آن‌ها و همچنین برگزاری فعالیت‌های قرانی و کلاس‌های آموزشی و تفسیر قرآن در جهت ارتباط بیشتر مردم با کتاب تلاش کنیم. 

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم نیز مسئولان بخش‌های مختلف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در خصوص برنامه‌های سال ۹۴ خود ارائه کردند.

پایان پیام/

کد خبر 458718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha