جوایز این دوره از جشنواره ملی فیلم رضوی یزد اعلام شد

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه جشنواره ملی فیلم رضوی یزد، جوایز این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، جشنواره ملی فیلم رضوی یزد 25 لغایت 27مرداد ماه سالجاری در یزد برگزار می شود که هم اکنون نیز در مرحله پذیرش آثار است.

دبیرخانه این جشنواره نیز با ارائه گزارشی در این خصوص، جوایز این دوره از مسابقات را اعلام کرد.

بر این اساس، در بخش مسابقه ای این جشنواره تندیس جشنواره و پرداخت 70میلیون ریال جایزه نقدی به بهترین فیلم داستانی، دیپلم افتخار و پرداخت 40میلیون ریال جایزه نقدی به دومین فیلم کوتاه داستانی و دیپلم افتخارو  پرداخت25میلیون ریال جایزه نقدی به سومین فیلم برتر کوتاه داستانی اهداء می شود.

همچنین در بخش مستند جشنواره نیز تندیس طلایی و پرداخت 60میلیون ریال جایزه نقدی به بهترین فیلم مستند تعلق می گیرد و دیپلم افتخار و پرداخت 35میلیون ریال جایزه نقدی به دومین فیلم برتر مستند و دیپلم افتخار و پرداخت 20میلیون ریال جایزه نقدی به سومین فیلم برتر مستند اهدا خواهد می شود.

در بخش سبک زندگی، تندیس طلایی، دیپلم افتخارو پرداخت40میلیون ریال جایزه نقدی به بهترین فیلم کوتاه داستانی بخش سبک زندگی و  دیپلم افتخارو پرداخت20میلیون ریال جایزه نقدی به دومین فیلم در این بخش اهداء می شود.

تندیس طلایی، دیپلم افتخارو پرداخت 40میلیون ریال جایزه نقدی به بهترین فیلم مستند در بخش سبک زندگی رضوی و دیپلم افتخار و پرداخت20میلیون ریال جایزه نقدی به دومین فیلم مستند رضوی دربخش سبک رضوی نیز اهدا می شود.

لازم به ذکر است، آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره ۲۰ خرداد اعلام شد و اسامي فيلم هاي منتخب نيز ۱۰تيرماه اعلام مي شود.

پایان پیام/

کد خبر 458659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha