تشکیل ۶  اتاق فکر در مرکز صدا و سیمای استان یزد به منظور انجام رسالت فرهنگی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای یزد با اشاره به رسالت فرهنگی گفت: به منظور انجام رسالت فرهنگی در جامعه، ۶ اتاق فکر در مرکز صداوسیمای استان یزد تشکیل شده است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان یزد امروز (۳۰ اردیبهشت) در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان یزد گفت: نگاه من به رسانه‌ها در داخل نظام به صورت همکار است و بایستی همراه، هماهنگ و همکار باشیم. 

وی افزود: ما شدیدا نیاز به هم افزایی و همکاری داریم و با وجود اختلاف نظر‌ها می‌توانیم به همدیگر کمک کنیم که از جمله این بخش‌ها در خصوص نقد‌ها است زیرا می‌توانیم از این طریق نقاط ضعف‌ها را کاهش دهیم. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان یزد خاطرنشان کرد: ما ناچاریم در دنیای امروز رسانه‌ها از فضای باز انتقادی استفاده کنیم زیرا هر رسانه‌ای برای ادامه حیات باید فضای گفتگو را برای خود باز کند. 


پهلوانیان تصریح کرد: برخی از مدیران ما از انتقاد ناراحت می‌شوند اما باید برای برخی از آن‌ها دوره بگذاریم زیرا با نقد و انتقاد می‌توان از آن‌ها به عنوان فرصت استفاده کنیم. 

وی ادامه داد: در برخی از استان‌ها که از ما موفق‌تر هستند به دلیل انتقاد پذیری آن‌ها است ولی متاسفانه در استان یزد این انتقادپذیری ناچیز است. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان یزد  بیان کرد: در برنامه صبح‌ها و شبانگاهی، اخبار سایت‌ها و خبرنامه‌ها استفاده خواهد شد و تیتر و لید‌ها در برنامه‌های شبکه تابان نشان داده خواهد شد. 
 
پهلوانیان گفت: ما در استان زیرساخت فنی بسیار ناچیز داریم اما ظرفیت‌های بسیار خوبی در شبکه تابان وجود دارد که می‌توان با ایجاد زیر ساخت‌ها از آن‌ها استفاده کرد. 

وی بیان کرد: یکی از اصول توجه به رسالت فرهنگی است که ما در تلاشیم تا با برنامه‌های خود هم دیده شویم و هم اینکه فرهنگ را در استان غنی کنیم که در این راستا نیز شش اتاق فکر سلامت، بسیج، روابط عمومی، فرهنگ، ورزش و رسانه تشکیل شده است. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان یزد خاطرنشان کرد: ما با معاونین دانشگاه علوم پزشکی یزد جلسات مختلفی را تشکیل دادیم تا از این طریق بتوانیم به مرجع اصلی وصل شده و در راستای سلامت برنامه ریزی کنیم. 

پهلوانیان بیان کرد: ما در راستای مباحث فرهنگی و دینی شورایی تشکیل دادیم تا از این طریق نیز بتوانیم به صورت خصوصی در حوزه‌های مختلف فعالیت کنیم. 

وی تصریح کرد: ما قطب پزشکی کشور هستیم که در این راستا می‌توانیم بسته‌ای رسانه‌ای را در زمینه پزشکی به کشور ارائه کنیم. 

پهلوانیان گفت: من معتقدم که در حوزه دین فقط از روحانیون استفاده کنیم و در این راستا نیز از غیر روحانیون استفاده نخواهیم کرد. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان یزد بیان کرد: ما در یزد شجاعت و خلاقیت نداریم که نتیجه آن نیز بی‌اهمیت شدن برنامه‌ها است که در این راستا ما معتقدیم در صداوسیما بایستی افراد مختلف را به حق به چالش بکشیم و نباید از چالش بترسیم. 

پهلوانیان خاطرنشان کرد: در حوزه فیلم و سریال ما برنامه ریزی داریم و برای فیلم و سریال فاخر و با اهمیت به فرهنگ یزدی نیز تلاش داریم. 

پایان پیام/

کد خبر 459751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha