مسابقه نهج البلاغه با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: مسابقه حکمت نهج البلاغه با حضور ۲۴۰ نفر از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در یزد برگزار شد. 

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ علوی در جامعه اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: در راستای ارائه فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و به خصوص فرهنگ علوی، مسابقات نهج البلاغه امروز (۳ خردادماه) با حضور ۲۴۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزدبه همت کانون امام سجاد (علیه السلام) در یزد برگزار شد. 

 

وی افزود: این مسابقات با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بنیاد نهج البلاغه استان یزد در مسجد امام سجاد (علیه السلام) یزد، فرهنگسرای خانواده و مسجد النبی فهرج یزد برگزار شد که علاقمندان با شرکت در این مسابقه به رقابت پرداختند. 

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: در این راستا به سه نفر از برگزیدگان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و همچنین به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان بر‌تر نیز جایزه نقدی اهدا شد. 

 

رستگاری گفت: این مسابقات از بخش حکمت‌های علوی در کتاب نهج البلاغه بود که علاقمندان نیز با آگاهی نسبتا خوبی در این مسابقات شرکت کردند. 

 

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم فرهنگ علوی را در جامعه رواج داده و همچنین در راستای بیانات امام علی (علیه السلام) در نهج البلاغه گام برداریم.

 

پایان پیام/

کد خبر 460576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha