کنگره ملی شعر روستا در استان یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به وقفه چند ساله کنگره ملی شعر روستا در یزد گفت: کنگره ملی شعر روستا در استان یزد برگزار می شود.

علی غیاثی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به وقفه چندین ساله در برگزاری کنگره ملی شعر روستا در استان یزد، گفت: سومین کنگره ملی شعر روستا بعد از یک وقفه طولانی با پیگیرهای این اداره کل اسفند ماه سالجاری در شهرستان خاتم برگزارمی شود.

وی افزود: این کنگره با موضوعات روستا و آداب و رسوم زندگی در آن برگزار می شود و مهمترین محورهای آن نیز همدلی وهمزبانی در روستا، کاروتلاش و ساده زیستی، آداب رسوم و فرهنگ روستا، نقش مردم روستا در تولید و خودکفایی و مهاجرت روستا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: کنگره ملی شعر روستا در شش بخش برگزار می شود که در بخش های؛ زیر18سال،18 الی40سال، 40سال بالاتر، ترانه وشعر محاوره، طنز و شعر کودک آغاز بکار می کند.

غیاثی خاطرنشان کرد: در این کنگره علاقه مندان می توانندآثار خود را درتمامی قالبهای شعر ارسال نمایند و افراد علاقه مند مجاز به ارسال 5 اثر در موضوعات و محورهای اعلام شده هستند.

پایان پیام/

کد خبر 475589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha