فعالیت بیش از ۱۳۰ نشریه و ۱۴ خبرگزاری در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اداره ارشاد استان یزد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: بیش از ۱۳۰ نشریه و ۱۴ خبرگزاری در استان یزد فعال هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی، مدیر کل اداره ارشاد استان یزد امروز( 16 مرداد) در نشست صمیمی خبرنگاران و اصحاب مطبوعات استان یزد با آیت الله ناصری امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت:  

وی افزود: در حال حاضر 130 نشریه در یزد دارای مجوز داریم که اکثریت آنها فعال هستند و از این تعداد 5 عنوان روزنامه محلی و 17 عنوان هفته نامه، 21 عنوان دوهفته نامه، 24 عنوان ماهنامه، 2 عنوان دوماه نامه و 32 عنوان فصلنامه است و 20 نشریه کثیرالانتشار کشوری دارای سرپرستی در استان هتسند.

 

مدیر کل اداره ارشاد استان یزد خاطرنشان کرد: 14 خبرگزاری در استان یزد فعال هستند ودر این راستا نیز 36 نشریه تخصصی به صورت علمی و دانشگاهی هستند.

 

غیاثی افزود: در حال حاضر 14 سایت و پایگاه خبری در استان از اداره ارشاد مجوز گرفته اند و 31 مورد نیز در صف مجوز هستند که این فعالیت ها در شهرستان های استان یزد ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: مطبوعات استان یزد دارای تشکل صنفی قانونی هستند که با عنوان خانه مطبوعات فعالیت دارد و مسائل صنفی و حقوقی و حمایت از مطبوعات را دنبال می کند.

 

مدیر کل اداره ارشاد استان یزد بیان کرد: کار اصحاب رسانه کار خطیر است که رسالت مطبوعاتی دارد و بایستی مشکلات مردم را مورد توجه قرار دهند.

پایان پیام/

کد خبر 477418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha