گلباران گلزار شهدای شهر اراک همزمان با هفته قوه قضاییه

گلباران گلزار شهدای شهر اراک، (2 تیر) همزمان با هفته قوه قضاییه با حضور رئییس کل دادگستری استان مرکزی و پرسنل این اداره گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت اسلام حکمت علی مظفری، رییس کل دادگستری استان مرکزی، در این مراسم ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس گفت: تجدید میثاق با این بزرگواران و گرامیداشت یاد این عزیزان بر همگان واجب است.

 

وی افزود: حرکت در مسیر انقلاب و آرمان های شهدای والامقام جنگ تحمیلی و همچنین امام شهیدان جامعه اسلامی را بیمه و به سرمنزل مقصود می رساند.


رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی اضافه کرد: رشادت و جوانمردی شهیدان انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرده است.


حجت الاسلام مظفری با اشاره به هفته قوه قضایه، افزود: این هفته به نام شهید والامقام دکتر بهشتی و یارانش منتسب است، که همه افراد جامعه اسلامی باید این هفته و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی بدارند.


وی گفت: دشمن با همه توان خود برای ضربه زدن به اسلام و ولایت فقیه به میدان آمده و مردم آگاه و بصیر باید با هوشیاری این توطئه ها را شناخته و با حضور در صحنه های مختلف فتنه های دشمن را نقش براب کنند.


وی با اشاره به توطئه دشمنان گفت: با وجود هجمه های فرهنگی دشمنان رسالت سنگینی بر دوش ملت است که همه باید در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی تلاش کنند.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: عدالت از شاخصه ها و مولفه های فرهنگ نبوی، علوی، فاطمی و حسینی است و اساس قضاوت و کار دستگاه قضایی بر مبنای عدالت علوی است.
 

پایان پیام/

کد خبر 47942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha