برگزیدگان همایش علمی پژوهشی نماز در آموزه های رضوی اعلام شد

خبرگزاری شبستان: همایش علمی پژوهشی نماز در آموزه های رضوی با معرفی برگزیدگان این دوره از همایش عصر امروز(۲۸ مرداد) در فرهنگسرای امام خمینی(ره) به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، این دوره از همایش با ارسال 92 چکیده مقاله به دبیرخانه آغاز شد که 60 مقاله برای داوری به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ارسال گردید و پنج اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

 

سطح علمی و پژوهشی برگزیده نفر اول نداشت و مهدی خاتمی از استان زنجان با مقاله«نقش نماز در رفع آسیب های جامعه و رشد و تعالی آن بر مبنای فرهنگ رضوی» به عنوان نفر دوم و فرزانه رفیعی از استان اصفهان با مقاله«نقش نماز در اخلاق فردی و اجتماعی در فرهنگ رضوی» به عنوان نفر سوم این بخش از همایش معرفی شدند.

 

همچنین سطح علمی، ترویجی نیز مقاله برگزیده نفر اول نداشت و نرگس حسنی مقدم و حسن حسنی از استان زنجان با موضوع مقاله «تشویق دانش آموزان به نماز براساس تعالیم رضوی» و مریم کتابی و سارا امجدی از استان کرمانشاه با مقاله«جایگاه نماز در بیانات امام رضا(علیه السلام) و آسیب شناسی آن در رسانه ملی» به طور مشترک مقام دوم این بخش و حسن کریمی و حکیمه محمودی با مقاله«اثربخشی نماز از دیدگاه امام رضا(علیه السلام) بر سلامت روان دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان خدابنده» از شهرستان خدابنده به عنوان نفر سوم این سطح معرفی شدند.   

کد خبر 480291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha