مسلمانان جهان با اتحاد در برابر اقدامات هتاکانه رژیم صهیونیستی بایستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یزد ضمن محکومیت اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی و تصرف آن گفت: مسلمانان جهان با اتحاد در برابر اقدامات هتاکانه رژیم صهیونیستی بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی، امام جمعه موقت یزد امروز( 27 شهریور)  در خطبه های نماز جمعه استان یزد ضمن اشاره به اقدامات هتاکانه اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مسجدالاقصی گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت های آمریکا اقدام به جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین و حمله برای تصرف قبله اول مسلمانان کرده است و با وجود اینکه این اقدام هتاکانه آنها ناکام ماند اما سکوت در برابر این جنایت ها جایز نیست.

وی افزود: مسلمانان جهان باید با اتحاد در مقابل این اعمال رژیم صهیونیستی بایستند و با حمایت از مردم مبارز فلستین مانع از رسیدن آنها به اهدافشان باشند.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به فرا رسیدن شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: پناه دادن و محبت کردن به ایتام، کمک به ناتوان، مهربانی در حق پدر و مادر و مهربانی با زیر دستان، چهار عامل سعادت و احداث بنای بهشتی برای بندگان است.

حجت الاسلام آیت اللهی تصریح کرد: امروز گرچه دشمن نفوذ فیزیکی در ایران ندارد اما نفوذ سیاسی و فرهنگی او بسیار نگران کننده است و باید با هوشیار کردن مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، راه‌های این نفوذ را مسدود کرد.

وی همچنین بااشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور اتفاقات عظیم و رشادت‌های بزرگ دلاور‌مردان و زنان انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، که هیچ وقت از یاد مردم ایران نمی‌رود.

امام جمعه موقت یزد گفت: در جنگ نابرابری که میان ایران و بعثی های عراق رخ داد، جوانان ما تنها با تکیه بر نیروی ایمان و با تلاش و صبوری توانستند از مرزهای این کشور دفاع کنند و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی بماند.

 

کد خبر 486995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha