ایران اسلامی امروز در قله پیشرفت قرار دارد

نماینده کشور مصر در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته قرائت با اشاره به آشنایی باجمهوری اسلامی ایران از زمان رهبری امام خمینی (ره) گفت: معتقدم امروز ایران اسلامی در قله اوج و پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، طاروطی قاری کشور مصر در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با ابراز علاقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران و رهبر و سران کشورمان گفت: من و برادرم دکتر عبدالفتاح طاروطی ایران را دوست داریم و عاشق ایران هستیم و به دلیل اهتمام و توجه ویژه‌ای که رهبر و رئیس جمهور ایران به قاریان و حافظان قرآن دارند سلام خود را به آنها تقدیم می‌کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بعد از این که حکومت ثابتی در مصر استقرار پیدا کرد رابطه‌ها میان ایران و مصر محکم‌تر، قوی‌تر و بهتر شود.

نماینده کشور مصر در این دوره از مسابقات با بیان این که از سال 1981 شروع به تلاوت قرآن کرده و در مسابقات زیادی در این کشور مقام‌های مختلفی به دست آورده‌ام گفت: اولین بار است که به ایران سفر می‌کنم و در این مسابقات به عنوان نماینده کشور مصر شرکت دارم.

طاروطی با ارزیابی از سطح مسابقات جمهوری اسلامی ایران گفت: سطح مسابقات بسیار بالا است و قاریان به قدری زیبا قرائت می‌کنند که امکان پیش‌بینی این که چه کسی نفر اول می‌شود نیست.

وی همچنین با اشاره به ترکیب هیات داوران از کشورهای مختلف افزود: با توجه به اینکه برادرم به عنوان عضو هیات داوران است نمی‌خواهم درباره هیات داوران صحبت کنم.

طاروطی در پایان تصریح کرد: آرزو دارم در مصر نیز رهبران و حاکمانی همچون رهبران جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 48997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha