حاج حسن دانش، به شهدای حادثه منا پیوست 

خبرگزاری شبستان: مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره با حادثه منا گفت: پیکر حاج حسن دانش، قاری بین المللی قرآن کریم کشورمان در حادثه منا در لیست شهدای حادثه منا قرار گرفت. 

علی رضا شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت قاری بین المللی کشورمان حاج حسن دانش؛ به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: نام حاج حسن دانش، قاری بین المللی کشورمان که در حادثه منا در لیست مفقودی های کشور بود، در بین کشته شده های حادثه قرار گرفت. 

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت حجاج استان یزد گفت: نام مهدی درستکار  که از یزد به حج تمتع اعزام شده بود نیز در زمره کشته شده ها قرار گرفت.

محسن حاجی حسنی کارگر، نفر اول مسابقات بین‌المللی امسال قرآن مالزی و امین باوی عضو گروه تواشیح باقرالعلوم که به حج تمتع اعزام شده بودند، از دیگر قاریان قرآن بین المللی کشورمان بودند که در فاجعه منا به دیدار حق شتافتند.

مقامات سعودی پیشتر شمار تلفات حادثه مرگبار ازدحام جمعیت در رمی جمرات در منا را 769 کشته و حدود 863 نفر مجروح اعلام کرده بودند. با این وجود سازمان حج و زیارت ایران شمار قربانیان حادثه منا را دست کم 2000 کشته اعلام کرده بود.

کد خبر 490369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محمدرضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    3 0
    خدا رحمتش کنه انگار همین دیروز بود تو مسابقات بین المللی قران کریم ازش عکس گرفتم و باهاش صحبت کردم
  • یاعلی... IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    2 0
    با امیرالمومنین علی علیه السلام محشور بشن ان شاءالله...
  • عباسعلی انصاری IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    3 0
    به خانواده گرامی این نابغه قرآنی تسلیت گفته وخاطرنشان می کنم که ایشان متعلق به جهان اسلام است وماهم داغداریم فقط چیزی که تاحدی به ما آرامش می دهداین است که فقط شهادت درمکه محل نزول قرآن وبالباس احرام زیبنده این عزیز معصوم ودوست داشتنی بودنه مرگ دربستریاتصادف یا.....برای شادی بیشترروحشان فاتحه وصلوات
  • مسلمان واقعی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    لعنت خداونفرین رسول به وهابیون کافروطرفدارانش
  • دکتر طاهری نژاد IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    سلام به همه دوستداران قرآن حسن جان بیادت هستیم تو نیز در جوار حق به یاد ما باش. تسلیت یک خادم قران بر بازماندگان آن عزیز