فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جز وظایف ذاتی شهرداری یزد است

خبرگزاری شبستان: عضو شورای شهر یزد با اشاره به فعالیت ها و وظایف شورای شهر گفت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جز وظایف ذاتی شهرداری یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی مطهریان، عضو ناظر ستاد مبشر غدیر و عضو شورای شهر یزد شب گذشته در مراسم تجلیل از فعالان ستاد مبشر غدیر در دفتر امام جمعه یزد، گفت: فعالیت شهرداری منحصر در فعالیت های عمرانی و خدماتی نیست و قانون، فعالیت های این بخش را مبسوط پیشبینی کرده است و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جز وظایف ذاتی شهرداری است.

وی افزود: ستاد مبشر غدیر هشت سال پیش در شهرداری یزد راه اندازی شده است و با تصویب شورای اسلامی شهرستان این بخش نیز دائمی شد و فعالیت های غدیر نیز نتیجه این ستاد دائمی بود.

عضو شورای شهر یزد تصریح کرد: فعالیت های امسال در غدیر از لحاظ تعداد دارای تنوع بود و از لحاظ کیفیت نیز بهتر از شال های گذشته انجام شد.

حجت الاسلام مطهریان تصریح کرد: طرح صهبای غدیر، ایستگاه مبشر غدیر، سلسله جشن های دهه کرامت با حدود 10 هزار مخاطب، جشنواره بادبادک ها، جشنواره شکوفه های غدیر، جشن ترنم غدیر و مسابقه کتابخوانی از جمله بخشی از فعالیت های این ستاد در ایام غدیر بود.

وی ادامه داد: افتتاح رسمی باشگاه مبشران غدیر از برنامه های مجازی در شهرداری یزد است که می تواند ظرفیت بسیار مناسبی برای فعالیت های شهرداری در بخش فرهنگی و حوزه فضای مجازی باشد.

کد خبر 494031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha