سومدیریت آل سعود در حادثه منا حتی در امدادرسانی هم مشهود بود

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: سو مدیریت در امدادرسانی بعد از حادثه منا توسط آل سعود به نحوی به صورت عمدی بسیار ضعیف انجام شد، نشان از مدیریت نادرست آل سعود در اداره حج داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد حسینی کوهستانی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یزد امروز(26 مهر) در نشست با اصحاب رسانه استان یزد ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و همچنین درگذشت حجاج در حادثه منا گفت: امروز برای آل سعود امنیت حرم و جان شیعیان ارزشی ندارد.

وی افزود: بعد از حادثه منا متاسفانه همکاری برای نجات قربانیات انجام نشد که این ابهام و سو ظن بسیاری برای مردم بوجود آورد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: سو مدیریت در امدادرسانی بعد از حادثه منا توسط آل سعود به نحوی به صورت عمدی بسیار ضعیف انجام شد،‌ نشان از مدیریت نادرست آل سعود در اداره حج داشت.

حجت الاسلام کوهستانی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که به داد کشورهای اسلامی رسید، فرمایشات بسیار بجای مقام معظم رهبری بود و اگر این سخنان حکیمانه و قاطع نبود بسیاری از اتفاقات و ابعاد مختلف این حادثه پنهان می ماند.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری جان تازه ای برای مردم ایجاد کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما تقویت مبانی اعتقادی مردم است و هرچه این مبانی عمیق تر باشد، تاثیرگذاری ما بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام کوهستانی بیان کرد: ما این درس را از محرم می گیریم که بصیرت یکی از ویژگی های مهم اصحاب عاشورا بود و باید برای بصیرت جامعه برنامه ریزی بسیار بیشتر انجام شود.

وی ادامه داد: نگاه ما باید ژرف اندیش و عمیق باشد و بدانیم که دشمنان در حال برنامه ریزی برای ریشه های اصلی انقلاب هستند و در این راستا نیز مردم بدانند که کینه و عداوت با آمریکا هیچگاه از دل ما پاک نمی شود زیرا آنها می خواهند اصل حکومت اسلامی و قرآن و پیامبر (ص) وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: طبیعتا اگر دشمنان وارد کشورما شوند سعی دارند تا فرهنگ ما را در راستای اهداف خود تغییر دهند ولی در این راستا نیز ما باید توجه داشته باشیم که در هر تریبونی در خصوص برنامه های دشمنان برای مردم آگاهی بخشی کنیم.

کد خبر 494815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha