انتشار فراخوان موضوعات پژوهشی در سایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد

خبرگزاری شبستان: کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعلام فراخوان موضوعات پژوهشی در سایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، مهدی تیموری، کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، از اعلام فراخوان موضوعات پژوهشی در سایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد و گفت: فراخوان ارسال موضوعات پژوهشی توسط محققین و پژوهشگران علاقمند استان به منظور اجرای سه طرح پژوهشی در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی در سایت این اداره کل قرار گرفت .

وی افزود: با توجه به جایگاه و اهمیت تحقیق و پژوهش به ویژه تحقیقات کاربردی متناسب با نیازها و اولویت های فرهنگی و دینی و نقش موثر آن در ارتقاء و کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی این اداره کل به منظور استفاده از توان و ظرفیت های علمی محققین و پژوهشگران استان و ایجاد تعامل سازنده مراکز تحقیقاتی با سازمان در اجرای طرح ها و پروژه های تحقیقاتی اقدام به اعلام فراخوان ارسال موضوعات و پیشنهادهای علمی پژوهشی در سایت اداره کل کرد.

وی خاطرنشان کرد: محققین و علاقمندان به حوزه فرهنگ دینی می توانند با مراجعه به سایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به نشانی www.tebyanyazd.ir  از جزئیات فراخوان اطلاع حاصل کنند .

 

کد خبر 507701

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha