مجمع خیرین ازدواج در چهارمحال و بختیاری تشکیل می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر ورزش و جوانان شهرستان لردگان از تشکیل مجمع خیرین ازدواج در این شهرستان خبر داد و گفت: کمک به زوجین و تأمین برخی از لوازم ضروری ازدواج از اهداف تشکیل مجمع خیرین ازدواج در شهرستان لردگان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، اسدالله جلیل، مدیر ورزش و جوانان شهرستان لردگان امروز (۶ دی) در هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لردگان که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، بابیان اینکه جوانان سرمایه های قابل توجه نظام هستند گفت: رفع دغدغه ها ی این قشر عظیم، ضامن سلامت آینده نظام در حوزه های مختلف است.

 

وی در ادامه ساماندهی به وضعیت ازدواج جوانان را یکی از نیازهای جدی جامعه دانست و افزود: در کنار برنامه‌ریزی های دولتی، ورود خیرین و فرهنگ سازی ازدواج آسان در این راه بسیار تأثیر گذار است.

 

مدیر ورزش و جوانان شهرستان لردگان با تأکید بر لزوم پیگیری مصوبات جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به عنوان مرجع تصمیم گیری در حوزه جوان تصریح کرد: همکاری ادارات این شهرستان در برگزاری و اجرای مصوبات مطلوب است و کمک های زیادی در بحث ازدواج آسان شده است.

 

جلیل بر لزوم تدوین اساسنامه تشکیل مجمع خیرین و راه اندازی این مجمع تأکید کرد و افزود: در جلسات آینده حتما از حضور خیرین ازدواج نیز در جلسات استفاده خواهیم کرد و برای تشکیل این مجمع نیز به زودی نسبت به ثبت، افتتاح حساب، درج آگهی اقدام می شود.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این جلسه مقرر شد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص آشنایی خانواده ها در زمینه فضای مجازی اقدام و حوزه مقاومت بسیج شهرستان نیز نسبت به برگزاری جشن عمومی ویژه زوجین و اهداء هدایا اقدام کند.

 

کد خبر 510857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha