«البغدادی» شیعیان ، روسیه، اروپا و آمریکا  را تهدید کرد

خبرگزاری شبستان: البغدادی در سخنانی با تهدید شیعیان ، روسیه، اروپا و آمریکا گفت هرکسی با داعش وارد جنگ شود، بهای سنگینی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الإسلام اليوم، «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی داعش در نوار صوتی اعلام کرد: حملات هوایی که روسیه و ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا انجام می دهد، در ضعیف تر کردن داعش شکست خورده است.

البغدادی حمله به کشورهایی که برای از بین بردن داعش مبارزه می کنند، فراموش نکرد و به آمریکا و اروپا ، روسیه و شیعیان وعده دارد که بهای سنگینی می پردازند و از آنچه انجام می دهند، پشیمان می شوند.

وی افزود: این نبرد، جنگی صلیبی به شمار نمی آید، بلکه یک نبرد است، نبرد همه کفار علیه همه مسلمانان.از این رو ای روسیه! منتظر باش، ای آمریکا! منتظر باش، ای اروپا! منتظر باش و ای رافضی ها! منتظر باشید تا آن بلایی که بر سر گذشتگان آمد بر سر شما نیز بیاید.

سرکرده گروهک تروریستی داعش ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا را به سخره گرفت و گفت: آنها جرأت ندارد که نبرد زمینی با مجاهدان ما داشته باشند، زیرا در افغانستان و عراق این مسئله را آزمودند.

البغدادی همچنین از تلاش عربستان برای ایجاد یک ائتلاف از کشورهای اسلامی برای مبارزه با داعش انتقاد کرد و گفت: این ائتلاف اسلامی نیست و هدفش دولت خلافت است.

وی ادامه داد: اگر این ائتلاف اسلامی بود، هدفش یاری و کمک ملت سوریه و کشتن یهودیان و آزادی فلسطین ائتلاف بود.

سرکرده داعش همچنین به طرف های دیگر حمله کرد، اما نامی از ایران و شبه نظامیان هوادار آن ذکر نکرد.

البغدادی اولین و آخرین بار در تابستان 2014 میلادی در شهر موصل عراق سخنرانی را در جمع نیروهایش ایراد کرد.

کد خبر 510875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha