برنامه متمركز هفته وحدت  با حضور وزير كشور در مسجد قبا بندر تركمن برگزار مي شود

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان تبليغات اسلامي بندرتركمن برگزاري ستاد هفته وحدت در این شهرستان را از جمله برنامه هاي هفته وحدت دانست و گفت: برنامه متمركز هفته وحدت فردا (۷ دي) با حضور وزير كشور در مسجد قبا اهل سنت بندر تركمن برگزار مي شود.

حجت الاسلام والمسلمين جعفر كوهستاني، مسئول سازمان تبليغات اسلامي و شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بندر تركمن و گميشان به خبرنگار خبرگزاري شبستان در گرگان ضمن عرض تبريک به مناسبت ايام ولادت حضرت محمد(صلي الله عليه وآله وسلم)گفت: وحدت يكي از مهمترين عناصر در بين شيعه و سني است كه مي طلبد همگان به آن توجه ويژه و اساسي كنند.

 

وي افزود: مسلمانان بايد توجه داشته باشند اگر امروز قرار است جهان اسلام پويا و زنده باشد و بتواند در جهان حرفي براي گفتن داشته باشد بايد وحدت خود را حفظ و تقويت كرد.

 

حجت الاسلام كوهستاني با بيان اينكه وحدت منبع آرامش و آسايش افراد جامعه است، اظهارداشت: اگر در بين جامعه وحدت وجود داشته باشد ما شاهد آرامش و آسايش خواهيم بود و با وجود اين دو امر جامعه رشد بسياري خواهد كرد.

 

وي با اشاره به اينكه امروز ايران داراي امنيت بسيار بالايی است، تصريح كرد: امروز وجود وحدت در بين اقوام مختلف ايراني باعث شد تا جمهوري اسلامي ايران از يک امنيت بسيار بالايی برخوردار باشد و ايران به عنوان يک الگوی وحدت در جهان شناخته شود.

 

 مسئول سازمان تبليغات اسلامي بندرتركمن و گميشان گفت: براي تقويت اين الگو و حفظ وحدت در بين امت اسلامي بايد كارهاي خوبي انجام شود و مورد توجه همگان قرار گيرد.

 

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه 9 طايفه و قوم در شهرستان بندر تركمن وجود دارد ما كارواني با عنوان كاروان وحدت در اين شهرستان راه اندازي كرديم كه از هر قوم چند نفر با لباس محلي و سنت خاص خود حاضر شدند و با شعارهاي وحدت به ادارات مختلف همچون شهرداري، بسيج و فرمانداري سركشي كردند و پيام وحدت را همه مردم حتي مسئولان رساندند.

 

حجت الاسلام كوهستاني برگزاري ستاد هفته وحدت در شهرستان بندر تركمن را از جمله برنامه هاي هفته وحدت دانست و افزود: فردا (7 دي) در شهرستان بندر تركمن برنامه متمركز در مسجد قبا اهل سنت با حضور وزير كشور برگزار مي شود.

 

کد خبر 510894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha