كميته امداد اردبیل ۲۲ میلیارد ریال تسهيلات اشتغال پرداخت كرده است

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبيل از پرداخت افزون بر ۲۲ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال تسهيلات اشتغال و خودکفایی به مددجويان تحت حمایت و اقشار نيازمند در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبيل؛ جليل قديمي، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهرستان اردبيل گفت: اين مقدار تسهيلات براي 232 نفر از خانواده‌هاي بي‌بضاعت پرداخت شده است تا زمينه‌هاي خوداتكايي آنان براي رسيدن به استقلال اقتصادي فراهم شود.

 

وي با اعلام اینكه 63 نفر از اين تعداد دريافت كنندگان تسهيلات را مددجويان تحت پوشش كميته امداد شهرستان تشكيل مي دهند، تصریح کرد: براي اشتغال اين تعداد از واجدان شرايط بالغ بر پنج میلیارد و 749 میلیون ریال از محل اعتبارهای امدادی پرداخت شده است.

 

قديمي، ادامه داد: 169 نفر از واجدان شرايط دريافت تسهيلات اشتغال نيز افراد بيكار جوياي كار بودند كه از محل منابع بانكي بيش از 16 میلیارد و 320 میلیون ریال براي اشتغال و خودکفایی آنان ارائه شده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اينكه با توجه به ظرفيت منطقه اكثر وام‌های پرداختی براي اجراي طرح هاي دامپروری، صنایع دستی و خدماتی پرداخت شده است، ادامه داد: طرح‌هاي اجرا شده بر اساس استعداد مددجويان و ايجاد بازار كار مناسب براي آنان به اجرا درآمده است تا مسير توانمندسازي آنان هموارتر شود.

 

مدير كميته امداد شهرستان اردبيل ارائه آموزش های فنی و حرفه‌ای لازم به مددجویان واجد شرایط را یکی از مهمترين برنامه‌های اين نهاد برشمرد و یادآور شد: پس از اعطای تسهيلات اشتغال به مجريان طرح‌هاي خودكفايي نظارت و بازدیدهای دوره‌ای از اين طرح‌ها صورت مي‌گيرد و توصیه‌های لازم برای بهره‌وری هر چه بیشتر به مجریان ارائه می‌شود.

کد خبر 510921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha