فتنه، خط قرمز نظام اسلامی ایران است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از حماسه ۹ دی به عنوان انقلاب سوم یاد کرد و افزود: فتنه خط قرمز نظام اسلامی بوده و همه وظیفه داریم از نظام، انقلاب و رهبری حفاظت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز(6 دی) در نشست کمیته مراسم حماسه 9 دی، میلاد حضرت محمد(صل الله علیه و آله)، امام جعفر صادق(علیه السلام) و هفته وحدت را تبریک گفت.

 

وی در ادامه، گفت: انقلاب اسلامی ایران از بدو تولد تاکنون و در دوران 37 ساله عمر بابرکت خود در معرض انواع توطئه ها قرار گرفته است.

 

خاضع با بیان اینکه این نظام الهی همیشه در معرض توطئه کشورهای غربی، آمریکا و معاندین انقلاب قرار داشته و دارد، افزود: کسانی که منافع خود را با پیروزی انقلاب اسلامی از دست دادند، به نوعی سعی در ایجاد توطئه علیه نظام را داشتند.

 

این مسئول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم ترین توطئه ها بر علیه انقلاب، نظام و رهبری را فتنه 88 دانست و اظهار داشت: فتنه 88 که بعد از انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری شکل گرفت، یکی از متفاوت ترین فتنه ها و بر علیه اصل و بنیان نظام جمهوری اسلامی بود.

 

وی با اشاره به اینکه این فتنه آمریکایی، صهیونیستی با همکاری برخی از خواص بی بصیرت، خیانت و حمایت برخی از سران فتنه در داخل کشور اتفاق افتاد، عنوان کرد: این فتنه با توجه به حجم آن خسارت های بسیاری مادی و معنوی به نظام وارد کرد.

 

خاضع تشدید تحریم ها و فشارهای بین المللی را یکی از خسارت ها دانست و عنوان کرد: خواص بی بصیرت در این زمینه حیثیت نظام را برباد دادند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز غبار شک و تردید کنار رفته و مردم شکی در این فتنه ندارند، یادآور شد: حضور آگاهانه و بابصیرت مردم به دشمنان نشان داد که مردم محور تولید قدرت در نظام هستند.

 

وی از اتحاد همه دشمنان برای نابودی نظام اسلامی در این فتنه خبر داد و  افزود: همه دشمنان داخلی و خارجی در این فتنه متحد شدند تا نظام را ساقط کنند که با حضور مولفه های قدرت نظام یعنی مردم و رهبری این توطئه خنثی شد.

 

خاضع حضور رهبری در کنار مردم در همه حوادث را ضامن بقای نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت: رهبری در فتنه 88 از رای مردم و جمهوریت نظام دفاع کرد.

 

این مسئول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد از حماسه 9 دی به عنوان انقلاب سوم یاد کرد و افزود: فتنه خط قرمز نظام اسلامی بوده و همه وظیفه داریم از نظام، انقلاب و رهبری حفاظت کنیم.

 

وی ضمن تمجید از حضور و اطلاع رسانی رسانه های مکتوب و مجازی، از آنان خواست در راستای تبیین و اطلاع رسانی دقیق فتنه و حماسه 9 دی مردم ایران اسلامی تلاش کنند.

 

خاضع از همه مردم، کارکنان ادارات، نهادها و سازمان ها برای شرکت در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که روز چهارشنبه در مصلی امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) یاسوج برگزار می شود، دعوت کرد.

 

کد خبر 510922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha