راه اندازی ۴۰ مرکز مشاوره رایگان در کلانتری های آذربایجان غربی

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۴۰ مرکز مشاوره در سطح استان برای ارئه خدمات مشاوره ای در زمینه های خانوادگی و انتظامی در استان راه اندازی شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، سرهنگ علی قهرمان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ظهر امروز(6 دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات  این معاونت برگزار شد، گفت: در سال جاری بیش از 17 هزار مشاوره رایگان در سطح کلانتری های استان انجام شده که از این تعداد بیش از 80 درصد منجر به مصالحه بین افراد شده است.

 

وی، با اشاره به حضور 15 استاد برجسته در مراکز مشاوره ای، افزود: اساتید برجسته با حضور خود در مراکز مشاوره ای خدمات مطلوبی را به مراجعین ارائه می دهند و این مهم خود ظرفیت بزرگی برای استان محسوب می شود که اطلاع رسانی های لازم در این راستا باید به درستی انجام گیرد.

 

قهرمان خاطرنشان کرد: در رابطه با تصادفات فوتی موجود در محورهای مواصلاتی با کاهش چشمگیری مواجه بودیم که سرعت و سبقت غیر مجاز از مهم ترین دلایل تصادفات در استان به شمار می آید که مردم خود باید بسیاری از نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

 

 این مسئول، با اشاره به حوزه آموزش های همگانی، اظهار داشت: در سال جاری آموزش های همگانی 9 درصد افزایش یافتند و اجرای برنامه های آموزش همگانی با استفاده از افراد قابل اعتماد در محلات برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: وظیفه اصلی نیروی انتظامی تامین امنیت در جامعه است که این مهم بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست بنابراین از تمامی شهروندان تقاضا داریم همکاری های لازم را با پلیس داشته باشند.

 

کد خبر 510978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha