موفقیت مدیران در ارائه خدمت بیشتر به مردم نهفته است

خبرگزاری شبستان: استاندار کردستان عنوان کرد: موفقیت مدیران در گرفتن بیشتر اعتبار نیست بلکه درارائه خدمت بیشتر به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان امروز (6 دی) در جلسه شورای برنامه ریزی استان در سنندج گفت: اولویت های استان باید به طور کلی مشخص شود تا بدین وسیله از اتلاف منابع در برنامه ششم توسعه ممانعت شود.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر پروژه هایی همچون سدسازی با پیشرفت 38 درصدی در استان وجود دارد که دولت امکان و توانایی اتمام آنها را ندارد.

 

وی اظهارداشت: متاسفانه هیچ وقت اولویت بندی کلی نکردیم و همیشه بخشی و دستگاهی اقدام به برنامه ریزی و هدف گذاری کرده ایم.

 

استاندار کردستان ادامه داد: موفقیت مدیران در این نیست که منابع اعتباری بیشتری برای دستگاه خود بگیرد بلکه این مهم در ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم است.

 

زاهدی بر ارائه بهترین روش برای هزینه کرد منابع تاکید کرد و افزود: برای اینکه بیشترین بهره وری را در بخش های مختلف داشته باشیم باید اقدام به ارائه بهترین روش برای هزینه کرد منابع کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش دولتی همواره می خواهد برنامه ها وپروژه های زیادی در اختیار داشته باشد واین درحالی است که با منابع محدود امروز اجرایی کردن پروژه ها با منابع دولتی امکان پذیر نیست.

 

وی عنوان کرد: کشور ژاپن با 137 میلیون نفر جمعیت تعداد کارکنان دولتی آن اعم از مدیر و غیره 320 هزار نفر است و ایران اسلامی با 75 میلیون نفر جمعیت تنها 440 هزار نفرمدیر در دستگاه های دولتی آن مشغول به کار هستند.

 

استاندار کردستان بیان داشت: هر کشوری که اقدام به کوچک سازی دولت کرده توانسته به رشد و توسعه دست پیدا کند.

 

 

کد خبر 511002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha