اتفاقات روز دنیا به خاطر پروژه اسلام هراسی صهیونیست هاست

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه اتفاقات امروز دنیا به خاطر پروژه اسلام هراسی صهیونیست هاست، گفت: باعث تاسف است برخی دولت های عربی آب به آسیاب دشمن می ریزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز (6دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه آزادی خواهان دنیا می دانند که اتفاقاتی که اکنون درحال وقوع است به خاطر پروژه اسلام هراسی صهیونیست هاست، گفت: باعث تاسف است برخی دولت های عربی آب به آسیاب دشمن می ریزند.

 

وی در خصوص 9 دی نیز گفت: حضور مردم در راهپیمایی 9 دی یاد 22 بهمن سال 57 را زنده کرد و این روز را به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت در کشور جاودانه کرد.

 

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که بیش از پنج هزار برنامه در سراسر استان ویژه ایام نهم دی در مساجد، حسینیه ها و مراکز مذهبی برگزار می شود، تصریح کرد: این برنامه ها با توجه به تقارن با ایام میلاد حضرت رسول اعظم (صلوات الله علیه و آله و سلم) و حضرت امام صادق (علیه السلام) دارد، باید جنبه شاد داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه باید در این روز به تبیین اتفاقات کلی جهان اسلام و بصیرت افزایی پرداخته شود، تاکید کرد: همایش بسیج اساتید در سالن غدیر بلوار پاسداران با سخنرانی حجت الاسلام مصلحی ویژه این ایام برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه تجمع در 75 نقطه فارس برگزار می شود، تجمع نهم دی در شیراز راس ساعت 15 در مسجد شهدا برگزار می شود.

 

این مقام مسئول از برگزاری مسابقات فرهنگی، گفتمان ها فرهنگی دانش آموزی، نواختن زنگ بصیرت در ساعت هشت صبح روز نهم دی، برگزاری مراسم «روحانیت و بصیرت» در روز هشتم دی با سخنران حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری خبر داد و یادآور شد: با توجه به هفته وحدت از گروه تواشیح اهل تسنن دعوت شده تا در مراسم حضور یافته و اجرای برنامه کنند.

 

 

کد خبر 511007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha