رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز می‌تواند محور وحدت امت اسلامی باشد

خبرگزاری شبستان: معاون دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: امروز در جهان اسلام پیروی و تبعیت از ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران می‌تواند محور وحدت باشد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز در مراسم افتتاحیه بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، گفت: امروز جهان اسلام با پدیده اشغال و رژیم‌های وابسته استکباری روبرو است.

وی افزود: استکبار جهانی به دست تروریست چهره اسلام را خدشه‌دار می‌کند به گونه‌ای که بر جوانان تاثیر می‌گذارد، ما باید ریشه مشکلات جهان اسلام را شناسایی کنیم و ابعاد صلح، دوستی، پیشرفت و استقلال اسلام را به دنیا معرفی کنیم، دفاع از مظلومان را سرلوحه کار خود قرار داده و با انحرافات در دین برخورد کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه در برخورد با استکبار و بحران منطقه ما باید موضع خود را مشخص کنیم، گفت: امروز آنچه در پس حوادث تروریستی و تکفیری لبنان می گذرد استقلال این کشور را هدف قرار داده است، ما از مبارزه با اسراییل دست بر نمی‌داریم، اگر شهید قنطار را در سوریه به شهادت رسانند به این علت است که محور مقاومت همچنان مستحکم و پایدار است.

شیخ نعیم قاشم، ابراز کرد: ما به شورای امنیت و سازمان ملل امیدوار نیستیم و روی کمک آنها حساب نمی‌کنیم، ما روی پای خود ایستاده و صبورانه و محکم از مستضعفان حمایت می‌کنیم ما قصد داریم درست بودن فرهنگ اسلامی را به همگان ثابت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در جهان اسلام پیروی و تبعیت از ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران می‌تواند محور وحدت باشد، مسلمانان هر روز با گرفتاری‌های جدیدی روبرو می‌شوند، ما به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شد و تا پیروزی در سنگر باقی خواهیم ماند.

کد خبر 511010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha