حرکت  در راستای توسعه کردستان نیازمند برنامه محور و نظام مند بودن مدیران است

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان عنوان کرد: حرکت در راستای توسعه کردستان نیازمند برنامه محور و نظام‌مند بودن مدیران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، بهرام نصراللهی زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان امروز (6 دی) در جلسه شورای برنامه ریزی استان در سنندج گفت: متاسفانه در چندین سال گذشته شورای برنامه ریزی به شورای توزیع اعتبار تبدیل شده بود.

 

وی عنوان کرد: براساس آسیب شناسی که صورت گرفته، یکی از آسیب های جدی در حوزه برنامه ریزی، بخشی نگری و رفتارهای سلیقه ای در توزیع منابع است.

 

وی اظهارداشت: مقرر شده از این به بعد یکی از موضوعات اساسی استان در دستور کار شورا قرار داده شود تا بدین وسیله به درک مشترکی از مباحث مطرح شده دست پیدا کنیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان ادامه داد: برای اینکه در مسیر توسعه استان حرکت کنیم و بتوانیم گام های اساسی در این رابطه برداریم نیازمند برنامه محور بودن ونظام مند بودن مدیران دستگاه های اجرایی هستیم.

 

نصراللهی زاده اظهارداشت: از دیگر برنامه های ما در این شورا تعیین اولویت ها و نقشه راه سال آینده است و در جلسات شورا باید به مناطق کمتر توسعه یافته استان هم بیشتر از گذشته توجه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تمام تلاش خود را در راستای گره گشایی و رفع مشکلات استان بکار گرفته است.

 

وی عنوان کرد: سازمان برنامه ریزی متولی آمار است نه مالک آن، بنابراین هر دستگاه اجرایی که نیاز به آماری در هر حوزه ای داشت می تواند اعلام نیاز کند تا ظرف 24 ساعت در اختیار او قرار داده شود.

کد خبر 511011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha