شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن استکبار را از دشمنی با ایران اسلامی مایوس می کند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید اینکه شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن مبارزه غیر مستقیم با دشمن محسوب می شود، افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن، روز قدس، انتخابات و ... استکبار را از دشمنی با ایران اسلامی مایوس می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز(6دی) در همایش ابلاغ احکام مسئولین کمیته های تخصصی در آستانه گرامیدشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(رحمت الله علیه) در وصیت نامه خویش از انقلاب اسلامی به عنوان عطیه الهی یاد کردند، گفت: همه ملت ایران از گروه های مختلف سرباز و حامی انقلاب هستند و در پاسداشت یوم الله فجر باید به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی پای کار بیایند.

 

وی با بیان اینکه شکل گیری حادثه عظیم جهانی و پدیده مبارک انقلاب اسلامی در ایران عنایت خداوند متعال و رهبری داهیانه امام خمینی(رحمت الله علیه) بوده، افزود: دهه مبارک فجر سالگرد پیروزی انقلابی است که بجزء زمان انبیاء الهی و پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) در هیچ دوره ای تکرار نشد.

 

آیت الله طبرسی اظهار داشت: انقلاب ایران با پسوند اسلامی، علی رغم همه توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب توانسته با رهبری امام خامنه ای(حفظه الله) و پشتیبانی مردم، تنومند شود و غیر از ایران دیگر کشورهای اسلامی را هدایت و راهنمایی نماید.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک رقیب مهم برای استکبار محسوب می شود، گفت: به پشتوانه رهبرمعظم انقلاب و مردم هرگز دشمن نمی تواند ایران را مجبور به تغییر رفتار و مسیر نماید.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه های استکبار، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی قریب 37سال زیر پرچم لااله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله همچون سرو قامت برافراشتن و خم به ابرو نیاوردند که این مهم در هشت سال دفاع مقدس، واقعه طبس و تسخیر لانه جاسوسی مشهود است.

 

وی با بیان اینکه گرامیداشت سالگرد انقلاب های دنیا در کنار مجسمه های افراد انقلابی آن کشور برگزار می شود، تصریح کرد: همه ساله سالگرذ پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشور با حضور خیل عظیم جمعیت میلیونی زن و مرد با سردادن شعار مرگ برآمریکا جشن گرفته می شود.

 

آیت الله طبرسی، برخورداری از رهبری مجتهد، ایمان به خدا و توحید را  امتیاز های برتری انقلاب ایران اسلامی نسبت به سایر انقلاب ها دانست و گفت: مردم با کوله باری از گرفتاری ها، مشکلات اقتصادی، بیکاری و... 37سال در صحنه های انقلاب حاضرند که باید قدردان این حضور بود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب ایران زمانی شکل گرفت که 90کشور دنیا با دریافت پول از شاه پهلوی، وی را سلطان عاقل می خواندند، عنوان داشت: ما میراث دار انقلاب هستیم و باید هر سال باشکوه تر از سال گذشته در راهپیمایی های 22بهمن حاضر شویم.

 

آیت الله طبرسی با تاکید اینکه شرکت در راهپیمایی 22بهمن مبارزه غیر مستقیم با دشمن محسوب می شود، افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی22بهمن، روز قدس، انتخابات و ... استکبار را از دشمنی با ایران اسلامی مایوس می کند.

کد خبر 511033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha