انقلاب ما مبنای عاشورایی دارد/ امروز فتنه ای بزرگتر به نام نفوذ در پیش رو داریم

خبرگزاری شبستان: رئیس قرارگاه عمار ضمن گرامیداشت روز ۹ دی و بصیرت گفت: انقلاب ما مبنای عاشورایی دارد و بر اساس عاشورا راه خود را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار امروز ( 9دی) در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در محل مسجد روضه محمدیه یزد گفت: مقام معظم رهبری راجع به فتنه 88 چند نکته دارند که واکسینه شدن، آمادگی برای فتنه بزرگتر از جمله این نکته ها است.

وی افزود: هرگاه ما غافل نباشیم دشمن حمله نمی کند و حمله دشمن فقط در فضای غفلت است و فتنه 88  نیز در فضای غقلت مردم حاصل شد زیرا کسی باور نمی کرد که افراد دارای سابقه این چنین عمل کنند و این اشکال از مردم ما هم نبود بلکه به دلیل غفلت بود.

رئیس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: حضرت آقا فتنه بزرگتر را به ما گوشزد کرده اند ولی اشاره ای به آن نداشته اند زیرا باعث رشد ما می شود اما به اعتقاد من این فتنه، ریشه جهانی دارد.

حجت الاسلام طائب تصریح کرد: انقلاب ما بر روی کربلا سوار است و بر مبنای عاشورا جلو می رود و امام( ره) نیز همه زمان ها و زمین ها را عاشورا نامیدند و بدان نیز جوابگو هستند و اگر وضعیت ایشان همچون امام حسین(ع) است « هل من ناصر» می طلبد و این حرف امام نیز درست است.

وی ادامه داد: امام حسین برای خروج از اضطرارها راه داشت و راه شهادت را در پیش گرفت و سر جنازه علی اکبر و علی اصغر در اضطرار ماند و امیدوار بود که با شهادت از این اضطرار خروج پیدا کند اما امام زمان( عج) هر روز ندای« هل من ناصر» سر می دهند و کسی جوابگو نیست و ایشان نیز راه فرار ندارند و هیچ نقطه ای در روی زمین نیز برای ایشان امن نیست و الان می فهمیم که معنی « کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» به چه صورت است.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: اگر در دانش به نقطه ای رسیدیم که می توانیم اتم درست کنیم این نقطه اساسی است و قدرت خود را نشان می دهید و اگر هم که ما بمب اتم درست نکردیم و حرام می دانیم اما باید نشان دهیم که می توانیم درست کنیم تا از این طریق دشمنان را بترسانیم وگرنه دشمنان ما را می خورند.

وی افزود: این جمهوری اسلامی برای کسب قدرت است و اگر کسی برای راحتی آمده این راه اشتباه است.

رئیس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: الان اوضاع به نحوی است که از سه طرف اسرائیل محاصره است و همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند ما در پیچ تاریخی هستیم و هرکس که با اسرائیل می جنگد ما به آنها کمک می کنیم.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: ملت ما اگر مبارزه با آمریکا را دقیق رعایت کند شهد پیروزی را خواهند چشید و این حرفی از امام بود و الان نیز این اتفاق افتاده است زیرا می توان با بصیرت این راه را دنبال کرد.

وی افزود: امروز جنگ جهانی سوم آرام و بی سر و صدا در سوریه است و اگر آمریکایی ها می توانستند در روی زمین کاری کنند به سوریه می آوردند و ما الان از سه طرف اسرائیل را محاصره کرده ایم و اسرائیل در حال نابودی است.

رئیس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: یکی از راه های دیگر که آمریکا پیش گرفته است در خصوص مذاکره در رابطه با سایر مسائل از جمله سوریه است که از این طریق می تواند خود و اسرائیل را تضمین کند و تا الان نیز نتوانسته اند و تنها کسی که نگذاشته دشمن عملیاتی نفوذ خود را پیگیری کند حضرت آقا است.

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: ما به نوه امام می گوییم که آبروی امام را نبرید و شما باید مقدس بمانی و چرا وقتی به شما گفتند اعتراض نرکدی زیرا علامه بار علمی دارد و شما می دانید که علامه نیستید.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: علامه کسی است که با دو کلام جواب را حل می کند و از هرچه بپرسی جواب می دهد و چرا اجازه می دهی که از شما به عنوان نردبان استفاده کنند.

حجت الاسلام طائب گفت: این را بدانید که می خواهند از طریق خبرگان نفوذ را پیگیری کنند و با تغییر ذائقه در خصوص زندگی آن راه بیایند اما راه جلوگیری از آن بصیرت است.

کد خبر 511613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha