رسانه ها بزرگترین نقش در برابر تهاجمات دشمنان و نفوذ دارند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه توسط رسانه ها گفت: رسانه ها بزرگترین نقش در برابر تهاجمات دشمنان و نفوذ دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شب گذشته (۲۱ دی) در همایش روز بسیج رسانه استان یزد در محل سالن بنیاد نخبگان استان یزد گفت: خبرنگاری یکی از مهمترین فعالیت ها در جامعه است زیرا می تواند با ارائه خبر صحیح به جامعه مانند قلبی د جامعه عمل کند و از بروز هر نوع بیماری جلوگیری کند.

وی افزود: رسانه ها به عوان نبرد نوین در کشور هستند زیرا امواج اندیشه ها و عقاید را به نقاط مختلف عالم نشر می دهند و این نشان می دهد که میدان درگیری نسبت به گذشته پیچیده تر شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: رسانه ها در تهاجم فرهنگی به نحوی هستند که با حضور در متن حوادث کشور دارای نقش محوری و مهم در جامعه هستند و می توانند به عنوان بزرگترین نقش در برابر دشمنان و تهاجمات آنها ایستادگی کنند.

فتوحی گفت: راز موفقیت در جنگ نرم تاثیرگذاری در جامعه است و رسانه ها نیز در این مبارزه نقش مهم و اساسی دارند و بایستی به جای پرداختن به تنش های سیاسی به مطالبات رهبری پاسخ داده و آن را در جامعه تبیین کنند ولی در این راستا نیز بایستی مواظب باشند تا در دام نشر اخبارساختگی برخی از گروه های افراطی گرفتار نشوند و اخبار صحیح و کامل را در جامعه نشر دهند.

وی ادامه داد: امروز دو جریان در کشور در حال برنامه ریزی است  که جریان انقلابی و جریان غرب گرا از جمله آنها هستند و در این راستا گروه دوم به همراه فتنه سعی بر تطهیر چهره غرب و استکبار در کشور دارند و به نبال نفوذ در کشور هستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریحکرد: استراتژی برد، برد یکی از پروژه های دشمنان در نفوذ است که امروز نیز ان را در برجام دیدیم به نحوی که تعامل همه جانبه با آمریکا را نیز مطرح کردند.

فتوحی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی از مرزها عبور کرده است و دنیای استکبار نیز به دنبال از دست دادن جغرافیای سیاسی خود در منطقه است و به نحوی نظم منطقه به هم ریخته شده است که همگی آنها به برکت وجود رهبری در جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: آمریکا بداند همانطور که صدام نتوانست شعار نیل تا فرات را برای اسرائیل پیداه کند عربستان نیز با جنگ روانی نخواهد توانست این شعار را تحقق بخشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سفارت عربستان و اتش زدن آن کار خودشان بوده است و این سناریویی از پیش طراحی شده بوده است تا بتوانند به مقاصد خود برسند.

فتوحی در پایان گفت: آمریکا امروز در بن بست راهبردی قرار گرفته است و فقدان عقل استراتژی نیز قدرت عمل را از او گرفته است ولی با این وجود نیز متاسفانه برخی به دنبال نفوذ و رابطه با امریکا در کشور هستند اما ما هیچگاه اجازه نخواهیم داد.

کد خبر 514674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha