یوم الله ۲۲ بهمن، تجلی اعیاد بزرگ اسلامی است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت : یوم الله ۲۲ بهمن تجلی گاه اعیاد بزرگ اسلامی فطر ، قربان و غدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد امروز (21 بهمن) در جشن بزرگ «شکوه پایداری» در دادگستری کل استان یزد گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که میوه های معنوی آن برای پویندگان آزادی ، عدالت و مهر ورزی در تمام ملل مظلوم و ستمدیده عالم به بار نشسته است.

وی افزود : تحمل دوره های سخت تدین ، تقوی و پشتکار مردم همیشه در صحنه ،22 بهمن 57  را به مثابه عید فطر مسلمین کرد که مزد پایداری مردم به سرمنزل جشن شکوه پیروز ی انقلاب رسید.

این مقام قضایی از به خاک و خون کشیده شدن جوانان پاک و فرزندان ایران در راه پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان تجلی عید قربان یاد کرد و بیان داشت : برای رسیدن به پیروزی انقلاب اسلامی جوانان زیادی اسماعیل وار قربانی این هدف بزرگ شدند.

وی همچنین 22 بهمن 57 را در حکم عید غدیر مسلمین ترسیم کرد و ادامه داد : جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی پیش آورد تا مردان و زنان این سرزمین بیعت خود را با ولی فقیه زمان خود و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند.

عرشیان خاطرنشان کرد : بیعت مردم با نظام اسلامی بیعتی ماندگار بود و حماسه هایی همچون دفاع مقدس و 9 دی بیانگر این وفای به عهد مردم پاک نهاد ایران عزیز با نظام جمهوری اسلامی است.

وی تحقق جامعه نمونه اسلامی ، استقرار عدالت و انصاف ، وحدت و همدلی و حفظ عزت و کرامت انسانی را به عنوان دستاورد های انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت : حرکت این نظام با پشتوانه مردمی ، سیر در جهت مدینه فاضله و زمینه سازی حکومت عدل جهانی به دست صاحب الامر و الزمان خواهد بود.  

کد خبر 522602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha