حضور بیش از سه هزار نفر به عنوان ناظر در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هیئت نظارت بر انتخابات یزد گفت: بیش از سه هزار نفر به منظور اجرای هرچه بهتر انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در استان یزد حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید ناصر محمدی، رئیس شورای هیئت نظارت بر انتخابات استان یزد امروز (5 اسفند) در نشست مشترک ستاد انتخابات با هیات های نظارت و بازرسی استان یزد گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر ناظر در سرتاسر استان یزد فعالیت دارند که بر اساس آموزش های لازم بسیاری از اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: کارت داوطلبین نیز از وظایف هات نظارت بود که نمایندگان کاندیداها برای حضور در صندوق های رای کارت دریافت کردند و حدود 455 کارت صادر شد.

رئیس شورای هیات نظارت بر ستاد انتخابات استان یزد خاطرنشان کرد: مجموعه هیات نظارت در استان و شهرستان ها با تعامل با عوامل اجرایی انجام وظیفه می کنند و ناظرین نیز در هر حوزه بین سه تا پنج ناظر در شعب حضور دارند و برای برخی از حساسیت ها در برخی از مکان ها هشت نفر بازرس نیز در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد:  انتخابات در استان یزد جز سالم ترین انتخابات در سراسر کشور است و کمال خوشبینی را داریم و اعتماد به مردم می دهیم بر خلاف انتخابات عملی انجام نشود.

وی افزود: ممکن است در برخی از شهرستان ها به هیات های اجرایی مسئولیت داده نشود اما این عمل باید انجام شود و بر اساس مسئولیت خود عمل کنند.

رئیس شورای هیات نظارت بر ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: تعداد کافی برگ تعرفه، اقلام لازم در شعب اخذ رای، امنیت شعب از جمله تاکیدات و پیش بینی های ما است که امیدواریم این امر به خوبی انجام شود.

کد خبر 525963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha