آماده‌سازی نرم‌افزارهای صدور مجوز تشکل‌های قرآنی از فروردین ۹۵

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی گفت: از نیمه دوم فروردین‌ماه ۹۵ برابر آئین‌نامه‌ها و سوابق و دستورالعمل‌هایی که هیئت رسیدگی داشته است، صدور مجوزهای جدید با دو امضا انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به مصوبه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی از نیمه دوم فروردین‌ماه سال آینده صدور مجوزهای جدید آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: لذا از نیمه دوم فروردین‌ماه ۹۵ برابر آئین‌نامه‌ها و سوابق و دستورالعمل‌هایی که هیئت رسیدگی داشته است، صدور مجوزهای جدید با دو امضا انجام می‌گیرد.

کوششی بیان کرد: این دو امضا شامل امضاهای بالاترین مقام از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بالاترین مقام سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور تأکید کرد: این امر شامل درخواست‌کنندگان صدور مجوز جدیدالتأسیس و یا مؤسساتی است که دارای مجوز از هر کدام از دستگاه‌ها هستند که می‌توانند در بازه زمانی یکساله برای اخذ این مجوزها و تغییر و تعویض مجوزهایشان اقدام کنند.

کوششی درباره نحوه مراجعه تشکل‌های قرآنی در سطح استان‌ها، عنوان کرد: تا زمانی که هیئت متناظر استانی تشکیل شود می‌توانند مدیران مؤسسات به آنها مراجعه کنند.

کد خبر 531531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha