وجود بیش از ۱۲۰ شهید مدافع حرم در قم

خبرگزاری شبستان:سردار هاشمی با بیان اینکه در استان قم ۵ هزار و ۴۳۰ شهید داریم، گفت: در استان قم، بیش از ۱۲۰ شهید مدافع حرم در بهشت معصومه (س) آرمیده‌اند که ۶ نفر آنها ایرانی و بقیه غیرایرانی هستند و همگی تحت پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند.

سردار سیدجواد هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با بیان این که در استان قم 5 هزار و 430 شهید داریم، گفت: در استان قم، بیش از 120 شهید مدافع حرم در بهشت معصومه (س) آرمیده اند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: از میان شهدای مدافع حرم، 6 شهید ایرانی و بقیه از اتباع هستند که همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله) فرمودند، شهدای مدافع حرم ثواب دوچندان دارند و از این به بعد کل مجروحین و مدافعین تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند.

 

سردار هاشمی یادآور شد: در زمان حیات پیامبرگرامی اسلام (ص) افرادی چون بلال حبشی، سلمان فارسی و ... از سرزمین های مختلف به مدینه آمدند و در رکاب رسول خدا (ص) خدمت کردند.

 

وی تصریح کرد: همه مسلمانان زیر خیمه اسلام ناب قرار دارند و در راه اسلام خدمت می کنند، بنابراین بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله) و تصویت بنیاد شهید کل کشور، همه شهدای مدافع حرم تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند.

 

 

کد خبر 531577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha