سریال شهید «سردار تجلایی» در تبریز تولید می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی از تصویب بودجه برای تولید سریال شهید سردار تجلایی از سوی شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، سید محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شقرقی، ظهر امروز(۲۶اسفند) در مراسم رونمایی از پروژه‌های اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و تجلیل از خبرنگاران فعالان این عرصه که در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها در برابر تهاجم فرهنگی شبکه های ماهواره ای کار سختی پیش رو دارند، ابراز کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای بودجه‌های کلانی را برای تخریب فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی هزینه میکنند و این کار رسانه ها و خبرنگاران را سخت تر می کند.

 

وی افزود: یکی از شبکه های ماهواره ای، پروژه نفوذ را در ایران دنبال می کند و با تولید سریال های ایرانی، سعی در تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی دارد.

 

لطیفی همچنین از تصویب بودجه برای تولید سریال فاخر شهید سردار تجلایی خبر داد و ابراز داشت: شورای اسلامی کلانشهر تبریز بودجه تولید سریال شهید سردار تجلایی راتصویب کرده که این نشان می دهد شهرداری و شورای اسلامی در کنار فعالیت های عمرانی، به مساله فرهنگ نیز توجه دارند.

 

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری با بیان اینکه شهر سالم با شهروند سالم امکان پذیر است، اظهار داشت: رسانه‌ها و مطبوعات در کنار مسئولان برای عمران و آبادانی تلاش می کنند که در کنار بیان زیبایی‌‌ ها و تلاش‌های مسئولان، نقدهای سازنده را نیز منعکس می کنند.

کد خبر 531740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha