از برپایی نمایشگاه صنایع دستی تا اجرای تورهای کرمانشاه گردی برای گردشگران

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: سامانه هوشمند معرفی جاذبه های گردشگری استان در سه مکان تاریخی شاخص استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، اصغر رشنو سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ظهر امروز (26 اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمانشاه به تشریح وظایف ستاد اجرایی خدمات سفر در راستای اجرای ویژه برنامه های متنوع برای گردشگران و مسافران نوروزی پرداخت.

 

وی گفت: کمیته های ده گانه ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه هر کدام با وظایف خاص خود آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی هستند که استان کرمانشاه را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند.

 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه داری چهار هزار اثر تاریخی است، اذعان داشت: باید در راستای مهمان نوازی به عنوان یک برند در سطح کشور اقدامات مناسبی را با ارائه خدمات متنوع به مسافران و گردشگران انجام دهیم.

 

به گفته رشنو، آثار برجسته تاریخی شهرستان های مختلف استان کرمانشاه در قالب بروشورهایی در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی قرار داده می شود و در کنار آثار و جاذبه های شاخص تاریخی استان نیز راهنمایانی مجرب و مسلط به زبان های فارسی و انگلیسی گردشگران را راهنمایی می کنند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی همچنین سامانه هوشمند معرفی جاذبه های گردشگری استان در سه مکان تاریخی شاخص استان طراحی شده است.

 

وی به برگزاری تورهای کرمانشاه گردی رایگان با هماهنگی اتوبوس رانی و تاکسیرانی خبر داد و گفت: اولویت مهم کاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری نیز توجه ویژه به گردشگری سلامت است.

 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با بیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری نیز آماده خدمات رسانی به مسافران هستند، گفت: در تمام شهرستان های استان نیز نمایشگاه های صنایع دستی برپا خواهد شد.

 

رشنو تصریح کرد: به منظور آشنایی گردشگران و مسافران نوروزی با آداب و رسوم مردم استان نیز جنگ های شادی با اجرای برنامه های شاد و مفرح در کنار محوطه های تاریخی برگزار می شود.

 

کد خبر 531807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha