مشاهده ۹۶ مورد تخلف در اماکن توزیع مواد غذایی شهر قم

خبرگزاری شبستان:آقاحسنی با بیان این که بسیج سلامت بهداشت محیط در محدوده شهر قم، فعالیت خود را از اول اسفند آغاز کرده است،گفت: تا کنون ۹۶ مورد تخلف در اماکن توزیع مواد غذایی مشاهده شده است که به دادگاه معرفی شدند، همچنین ۱۲ مورد تخلف و پلمپ صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مرتضی آقاحسنی، رئیس مرکز بهداشت استان قم امروز (26 اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه، در خصوص اقدامات و فعالیت های نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، عنوان کرد: در حوزه درمان از یک ماه پیش جلسات هماهنگی در وزارتخانه، اورژانس

 

رئیس مرکز بهداشت استان قم اظهار داشت: معاونت بهداشتی وظیفه بهداشت  و درمان در مناطق روستایی و مناطق شهری را به عهده دارد که در 12 مرکز بهداشتی روستا برنامه ریزی برای ارائه خدمات صورت گرفته است و در ایام تعطیلات نوروزی مراکز درمانی به تناوب باز هستند.

 

آقاحسنی یادآور شد: بسیج سلامت بهداشت محیط در محدوده شهر، فعالیت خود را از اول اسفند آغاز کرده است و تا 15 فروردین ادامه دارد که در این طرح، 16 اکیپ دو نفره به طور مداوم به اماکن توزیع مواد غذایی مراجعه می کنند و بر مراکز توزیع مواد غذایی نظارت و کنترل دارند.

 

وی افزود: تا کنون حدود 96 مورد تخلف در اماکن توزیع مواد غذایی مشاهده شده است که به دادگاه معرفی شدند، همچنین 12 مورد تخلف و پلمپ صورت گرفت.

 

رئیس مرکز بهداشت استان قم تصریح کرد: مواد غذایی مورد آزمایش قرار می گیرد و برنامه ریزی هایی برای کنترل بیماری و طغیان های احتمالی انجام شده است.

 

آقاحسنی تأکید کرد: مرکز بهداشت استان قم در ایام نوروز آماده ارائه خدماتی است که حالت پیشگیرانه دارد و امید است که در انجام وظایف خود موفق باشیم.

 

 

کد خبر 531809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha