تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ سازی/ حضور مردم خنثی کننده توطئه های دشمنان

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، توجه به اقتصاد مقاومتی و تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت الله محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام، ظهر امروز(26 اسفند) در  در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان، اظهار کرد: بلوغ سیاسی و حضور مردم در عرصه های مختلف، توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

 

وی، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات، حضوری پررنگ و چشم گیر داشته اند، ابراز کرد: این حضور گسترده همواره دشمنان را به عقب رانده و توطئه های آنان را خنثی کرده است.

 

امام جمعه ایلام، با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده اند، تصریح کرد: مخالفان نظام اسلامی همواره در راستای تضعیف اعتقاد و وفاداری مردم نسبت به انقلاب تلاش های زیادی صرف می کنند، اما هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران توطئه های آنان را نقش بر آب کرده است.

آیت الله لطفی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با ژرف نگری و دشمن شناسی بی نظیر خود در سال های اخیر مساله اقتصاد را گوشزد می کنند، افزود: مسائل اقتصادی و سیاسی کشور از جمله نقاط مورد تاکید دشمنان برای ضربه زدن به نظام بوده که برای رسیدن به هدف خود و با صرف بودجه های کلان و بهره برداری از تبلیغات و رسانه ها برای رسیدن به اهداف خود در تلاش هستند.

 

وی، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به عنوان محور اصلی تلاش دولتمردان و مردم عنوان کرده اند، گفت: امروز سیاست های اقتصاد مقاومتی ه راهکارهای تحقق آن نیز توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است، بزرگترین معروف محسوب شده و باید اولویت اصلی دولت و دستگاههای اجرایی محقق شدن این موضوع باشد.

 

امام جمعه ایلام، با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و حضور گردشگران و مهمانان نوروزی در استان ایلام به ویژه مسیر مهران، خاطرنشان کرد: باید فضای استان به ویژه مسیر منتهی به مهران که محل عبور کاروان های راهیان نور است به نحوی شایسته و با بیان حماسه سازی مردم در ایام اربعین در قالب تبلیغات و نصب تصاویر مورد توجه قرار گیرد.

 

گفتنی است، در پایان این نشست از دستگاه ها و نهادهای برتر استان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر شد.

کد خبر 531815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha