دیدار نوروزی فرماندار دهلران با خانواده شهدای این شهرستان

خبرگزاری شبستان: فرماندار دهلران در آستانه سال نو با تعدادی از خانواده های شهید این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در آستانه سال نو فرماندار دهلران و جمعی از مسئولان با حضور در منازل خانواده های معظم شهدا در بخش زرین آباد و سراب میمه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

 

فرماندار دهلران در این دیدارها بر ضروت حفظ شان منزلت شهدا و نقش آنها در سربلندی و اقتدار نظام اسلامی اشاره و افزود: ادامه راه و رسم شهدا و حرکت در مسیر نورانی که شهدا برای ما ترسیم کرده اند منجر به توفیق و سربلندی در پیشگاه خدا ومردم است.

 

امیدعلی سبزی به تلاش مسئولان برای رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا اشاره و تاکید کرد: امنیت و آسایش کنونی جامعه و اقتدار کشور در عرصه های ملی و بین المللی مدیون خون پاک شهداست.

 

وی دیدار با خانواده های شهدا را نعمتی بزرگ برای تقویت روحیه خدمتگزاران دانست و گفت: صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قابل تقدیر است.

 

عیسی مهدی زاده شهردار سراب میمه نیز در این دیدار گفت: تمثال تمام شهدای بخش سراب میمه نوسازی و در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

دیدار با خانواده شهدای هادیزاده و نوروزی در بخش های سراب میمه و زرین آباد از مهمترین برنامه های فرماندار در آستانه سال نو در این این دو بخش بود.

 

کد خبر 531825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha