آغاز توزیع میوه شب عید شهروندان قزوینی

خبرگزاری شبستان: مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از آغاز وزیع میوه شب عید شهروندان قزوینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، محمود محمودی بیان کرد: بر اساس مصوبات ستادتنظیم بازار تعداد 74 نقطه در سطح استان میوه های شب عید شهروندان را توزیع می کنند.

 

وی ادامه داد: در سطح شهر قزوین تعداد 25 نقطه برای توزیع میوه تعیین شده که این تعداد محل توزیع میوه برای رفاه حال شهروندان نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش یافته است و قیمت مصوب برای سیب یک هزار و 800 تومان و پرتقال 2 هزار تومان تعیین شده است .

 

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اشاره به توزیع گوشت سفید مرغ در استان افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت سفید و مرغ گرم، گوشت سفید مرغ منجمد به قیمت 4 هزار و 900 تومان برای مصرف کنندگان  در 47 نقطه استان قابل عرضه است .

 

وی تصریح کرد:  در حال حاضر 200 تن گوشت سفید مرغ منجمد آماده توزیع در بین شهروندان است که در صورت نیاز این میزان قابل افزایش خواهد بود .

 

محمودی اعلام کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در سطح استان نحوه توزیع را رصد می کنند  و در صورت بروز هر گونه  تخلف با خاطیان برخورد قانونی می شود .

 

وی خاطر نشان کرد: عرضه میوه بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت و مقدار میوه به اندازه کافی تامین شده و جای هیچگونه نگرانی نیست .

 

کد خبر 531868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha