آمادگی کامل شهرستان علی آباد کتول در پذیرایی از مهمانان نوروزی

خبرگزاری شبستان: فرماندارعلی آباد کتول با اعلام آمادگی کامل درجهت پذیرایی از مهمانان نوروزی گفت: در ستاد اسکان نیز علاوه بر ۲۰۰ تختخواب در مراکز اقامتی و هتل های مجهز تعداد ۱۲۵ کلاس و در قالب ۱۴ مدرسه را نیز درجهت خدمات دهی به مسافران مهیا کرده ایم.

احمد تجری، فرماندار علی آباد کتول در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول به خبرنگار خبرگزاری شبستان در علی آباد کتول گفت: امروز در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مباحث نرم افزاری و سخت افزاری مطرح شد و ما در طی این دوازده جلسه ای که در طول سال داشتیم، تصمیمات بسیار خوبی را در جهت توسعه حوزه های آموزشی، پرورشی و همچنین مسائل سخت افزاری از قبیل ساختمانها و نوسازی مدارس و تهیه امکانات و تجهیزات داشته ایم.

 

وی افزود: در جلسه امروز با توجه به نزدیکی به سال نو محوریت کلی مباحث جلسه درخصوص اسکان مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش بود که به کیفیت و میزان خدمات قابل ارائه به مسافران پرداختیم.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول خاطرنشان کرد: امسال آموزش و پرورش علی آباد کتول 14 مدرسه را برای اسکان مسافران درنظر گرفته که از سال گذشته 2 مدرسه بیشتر شده است که شامل 125 کلاس درسی می باشد.

 

فرماندار علی آباد کتول اظهار داشت: از تعداد کلاسهای درنظر گرفته شده 35 کلاس در رده بندی الف قرار دارند که از امکانات بسیار بالایی برخوردارند و حدود 82 کلاس نیز در سطح (ب) و (ج) هستند که از امکانات بسیار مناسبی برای خدمت رسانی به مسافران برخوردارهستند.

 

تجری در ادامه گفت: ما در سطح شهرستان در ستاد تسهیلات سفر از مکانهای اقامتی خوبی برخوردارهستیم که حدود 200 تختخواب در نظر گرفته شده است و همچنین از هتل های بسیار پیشرفته ای در شهرستان علی آباد کتول برخورداریم تا بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری را به هموطنان ارائه کنیم.

 

فرماندار علی آباد کتول تصریح کرد: شهرستان علی آباد کتول از جمله شهرستانهای نادر و زیبایی است که با داشتن دهنه های بسیار زیبای زرین گل و محمدآباد کتول و آبشار زیبای کبودوال و سد کبودوال همه ساله شاهد حضور گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف و همچنین سراسر کشور هستیم.

 

تجری همچنین اذعان داشت: ما در شهرستان آمادگی کامل را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی داریم و امیدواریم با خاطرات خوشی تعطیلات نوروزی را در این شهرستان سپری کنند.

 

کد خبر 531872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha