معابر شهر یزد با آموزه های دینی آذین بندی شوند/ مسئولان از واردات محصولات فرهنگی غربی جلوگیری کنند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مکتب اسلام ناب محمدی گفت: معابر شهر یزد با آموزه های دینی آذین بندی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز( 28 اسفند ) در مسجد مسلااسماعیل یزد، با اشاره به فرا رسیدن عید باستانی نوروز گفت: ترویج فرهنگ اسلامی در ایام عید نوروز از مهمترین وظایف مسئولان و اقشار مختلف جامعه در جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد رعایت حجاب اسلامی را از دیگر ضرورت های مراسم های جشن و سرور در ایام عید عنوان کرد و اظهار داشت: صله‌رحم از جمله مهمترین رسالت اقشار مختلف جامعه در عید نوروز است.

وی احساس مسئولیت در قبال یکدیگر را از جمله ویژگی مسلمانان در جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ ناب محمدی و ولایت‌مداری از دیگر ضرورت های نظام اسلامی در عصر امروز است.

ناصری با اشاره به ضرورت ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: تبعیت خردمندانه از ولایت فقیه مهمترین رسالت اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های سیاس، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

امام جمعه یزد مصون‌سازی فرهنگی را از جمله ضرورت های نظام اسلامی در عصر امروز دانست و بیان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران در جامعه اسلامی بیش از پیش نسبت به آموزش و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان احساس مسئولیت کنند.

ناصری با اشاره به اهمیت تربیت فرهنگ دینی و ترویج استقلال دینی بین جوانان دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان افزود: مسئولان دولت بیش از پیش نسبت به جلوگیری از واردات محصولات فرهنگی مخرب در جامعه اسلامی حساس شوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت جلوگیری از تحقق توطئه‌های شوم استکبار جهانی گفت: تفرقه و نفاق داخلی از جمله مهمترین نشانه‌های نفوذ استکبار جهانی در مسال داخلی کشور است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: تبلیغات و آذین بندی استان یزد در ایام نوروز، مرجع آموزه‌های دینی و تبلیغ فرهنگ اسلامی بین مسافران باشد.

کد خبر 531989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha