تاکید بر  افزایش توان موشکی کشور

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر افزایش توان موشکی کشور گفت: ما هر چه توان دفاعی خودمان را افزایش دهیم به طور مسلم در نشستها و دیپلماسی هایمان نیز می توانیم قوی تر برخورد کنیم و همگان نیز بر روی این اذعان دارند.

محمدصالح جوکار، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر افزایش توان موشکی کشور به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: دیپلماسیهایی که امروز در دنیا شکل گرفته اند در سایه قدرتها شکل گرفته اند در واقع کشورهایی که دارای قدرت باشند دیپلماسی قوی تری نسبت به کشورهایی که فاقد قدرت هستند دارند.

 

وی اظهار داشت: دیپلماسی قوی در عرصه سیاسی بیشتر در سایه توان نظامی و قدرتی که از طریق سامانه های دفاعی مختلف تولید می شود شکل می گیرد.

 

جوکار بیان کرد: ما هر چه توان دفاعی خودمان را افزایش دهیم به طور مسلم در نشستها و دیپلماسی هایمان نیز می توانیم قوی تر برخورد کنیم و همگان نیز بر روی این اذعان دارند و کسی نمی تواند آن را مردود کند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: ما امیدواریم حمایتهایی که در عرصه‌های علمی و پژوهشی و هم تولید انبوه انجام می پذیرد مقداری افزایش یابد تا سطح توانمندیهای ما ارتقا یابد.

کد خبر 534150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha