برگزاری دور دوم انتخابات در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات استان یزد، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: دور دوم انتخابات در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در روز دهم فروردین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، امروز(21 فروردین) در نشست برگزاری دور دوم انتخابات در یزد گفت: انتخابات هفتم اسفندماه در یزد به صورت پرشور و با مشارکت گسترده مردم برگزار شد که با وجود نگرانی هایی که در مورد رد صلاحیت ها وجود داشت اما رقابت بسیار جدی بود و میزان مشارکت مردم یزد نیز بیش از 74 درصد بود.

 

وی افزود: در طول 10 دوره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان یزد میزان مشارکت تنها در یک دوره بیش از این انتخابات بود و در این دوره نیز رتبه پنج کشوری را کسب کردیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد: شاخص های دیگری نیز در بخش سنجش قانونمندی بود که به کارگیری سیستم جامع انتخابات از جمله آنها بود و استان یزد نیز رتبه اول را به خود اختصاص داد.

 

طالبی گفت: ما کمترین نقص را در تجمیع آرا انتخابات، استعلام شناسنامه افراد، برخط بودن را داشتیم و پس از انتخابات نیز کمترین حاشیه ها را به خود اختصاص دادیم.

 

وی ادامه داد: در استان یزد نزدیک به حدود 30 جلسه ستاد انتخابات داشتیم و در بخش های مختلف نیز 300 جلسه برگزار کردیم و 750 مصوبه نیز تایید کردیم که نتیجه این پیگیری ها نیز حضور پرشور مردم بود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بافق، بهاباد، مهریز و ابرکوه به دور دوم کشیده شد ما این انتخابات را در تاریخ 10 اردیبهشت ماه برگزار خواهیم کرد.

 

طالبی بیان کرد: از دوم اردیبهشت تبلیغات شروع می شود وشرط سنی نیز از متولدین 10 اردیبهشت سال 1377 است که امیدواریم این بار نیز شاهد حضور پرشور مردم این مناطق باشیم.

 

کد خبر 534893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha