برجام ۲ یعنی تحقق اصول و سیاست های اقتصاد مقاومتی در جامعه

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برجام ۲ در معنای واقعی  تحقق اصول و سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور مبتنی بر رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز(31 فروردین) در نشستی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: حقیقت ایمان یک مومن با اقدام و عمل او مشخص می شود.

وی از مدیریت جهادی به عنوان لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: مهمترین نیاز امروز کشور اجرای برجام 2 است.

حسینی کوهستانی اظهار داشت: برجام 2 در معنای واقعی  تحقق اصول و سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور مبتنی بر رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به در پیش بودن مراسم معنوی اعتکاف افزود: همگی باید با کمک یکدیگر شرایط را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم و استفاده معتکفین از این فرصت فراهم کنیم.

حسینی کوهستانی بر لزوم برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های فرهنگی در مراسم اعتکاف تاکید کرد و افزود: باید به بحث محتوا در اعتکاف توجه جدی داشت.

وی با بیان اینکه اصل اعتکاف عبادت است گفت: نباید برنامه های اعتکاف به گونه ای باشد که معتکفین را از اصل عبادت دور کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از وصول یقین به عنوان اصل عبادت یاد کرد و  بیان کرد: مهمترین حالت روحی و معنوی برای انسان درجه یقین است.

 

کد خبر 537523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha