تاخیر در انتقال آب باعث ایجاد بحران های جبران ناپذیر می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت انتقال سریع آب به استان یزد گفت: تاخیر در انتقال آب خسارات و بحران های جبران ناپذیری را به همراه می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، امروز (16 خرداد) در نشست شورای اداری استان یزد گفت: با توجه به قرار گرفتن در ایام تابستان و هوای گرم این فصل، موضوع آب اهمیت بیشتری پیدا کرده است که هرچه موضوع انتقال آب بیشتر تاخیر پیدا کند با مشکلات جدیدتری همراه می شود و بحران های جبران ناپذیری خواهد داشت.

وی افزود: ما در این روزها و ایام 15 خرداد و سالگرد امام(رحمه الله علیه) شاهد برنامه های خوبی در استان بودیم که امیدواریم این فعالیت ها مستمر باشد و ادامه پیدا کند و سیره زندگانی و بیانات امام نیز در جامعه اشاعه پیدا کند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) بدو ترس و واهمه ای به دنبال رضایت خدا بود و از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف خود دریغ نمی کرد که زندگانی ایشان می تواند الگویی بزرگ برای ما باشد.

میرمحمدی ادامه داد: مدیران استانی بایستی به دور از حاشیه ها به خدمت رسانی به مردم بپردازند و بدانند که اگر درگیر حاشیه ها شوند از خدمت رسانی به مردم دور خواهند شد.

وی گفت: موضوع آب مهمترین مساله استان یزد است که باید برای آن تلاش کرد و معتقدیم که اگر کسی در داخل استان از انتقال آب جلوگیری کند قابل توجیه نیست و هرچه این انتقال آب تاخیر پیدا کند بحران های جبران ناپذیری را دنبال می کند.

استاندار یزد با اشاره به شعار سال ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت های مسئولان در استان و کشور است و بایستی در این راستا گام برداشته شود و در این راستا نیز بایستی موانع را از سر راه برداشت و همانند پارک های علم و فناوری در راستای صادرات فناوری تلاش کنیم.

کد خبر 548881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha